NASA’nın 2012 Açıklaması

2012 Yılı için çok şey söylendi ve ortaya atıldı,foton kuşağı etkisyle dünya foton çağına girecek,marduk gezegeni dünya ya çarpacak,kıyamet kopacak vs. vs ..Bütün bu söylentiler işin yetkilisi olan Bilim Mercilerini de harekete geçirdi.Bunlardan belki de en yetkili merci olan National Aeronautics and Space Administration (NASA-Ulusal Havacılık Ve Uzay Dairesi) halkın merakını ve endişelerini gidermek için internet sitesinden soru cevap yoluyla bazı açıklamalarda bulundu.
İŞTE O SORULAR VE CEVAPLARI
Soru: 2012 yılında Kıyametin olacağı nereden çıktı?
Cevap: Marduk ve kıyamet söylentilerinin kökeni Sümerlilere dayanıyor.Sümerliler bu gezegenden gelen uzaylıların dünyayı ziyaret ettiğine inanıyorlardı.
Soru: Sümerliler astronomide gelişmiş bir uygarlıktılar.Bu öngörüleri doğru olamaz mı?
Cevap: Üranüs , Neptün ve Plütonu keşfeden Sümerliler, Dünyanın güneş etrafında döndüğünü bile anlayamadılar.
Soru: Marduk’un 1983 Yılında “Gezegen X” olarak keşfedildiği ve kayıtlara geçtiği doğru mu?
Cevap: 1983 yılında IRAS uydusu tanımlanamayan bir şey görüntüledi.Daha sonra bunun bir galaksi olduğu anlaşıldı.Fakat basın bunu yeni bir gezegen olarak ilan etti.
Soru: İnternette birçok Marduk fotoğrafının bulunması var olduğunu göstermez mi?
Cevap:Bu fotoğrafların çoğu güneşin arkasına saklanmış olduğunu göstermek ve bu görüşü desteklemek için güneşle yakın gösterilmiş.Ancak bu fotoğraflar tamamen fotoshop ürünü.
Soru:Güneş fırtınalarının özellikle Amerika’yi 1 ay boyunca felç edeceği söyleniyor.Bunun kaynağı da NASA.Bu nasıl oluyor?
Cevap: Bu araştırmalar en kötü senaryoya göre hazırlandı lakin basın yine bunu olacakmış gibi gösterdi.
Soru: 2012 yılında dünyaya büyük bir meteor çarpacağı söyleniyor.Bu doğru mu?
Cevap: Doğru değil. 2012 de dünyaya hiçbirşey çarpmayacak.
Soru: Marduk bir aldatmacaysa NASA neden bununla ilgileniyor ve ABD hükümeti neden bir açıklama yapmıyor?
Cevap:İddialar NASA ile ilişkilendirilmeye çalışılıyor ve internette de buna karşı koyabilceğimiz bir kanun yok.
Soru: 2012 Doomsday filmi için düşünceleriniz nelerdir?
Cevap:İnsanların hükümetine güven duymaması üzerine kurulu bir film.
Soru: Marduk görüntülerini ve koordinatlarını Google Sky ve Microsoft Telescope gibi uyduların kararttığı iddia ediliyor,bu doğru mu?
Cevap: Dünya sürekli hareket halinde. Bu yüzden bir gezegen sürekli aynı noktada görünemez.Ayrıca Microsoft ve Google eksik veri yüzünden o bölgeleri boyadığını açıklamıştır.
Soru: Maya Takvimi niçin 2012 de son buluyor?
Cevap: Mayalar çok zeki bir uygarlıktı.Karmaşık bir takvim geliştirdiler ve dünyanın bu zamana kadar yaşayacağını öngöremedikleri için 2012 de sonlandırdılar.
Soru: 2012’te tüm gezegenler aynı hizaya gelecek. Dünya da Samanyolu’nun tam ortasında yer alacak. Bu dünyanın çekim kuvvetini tersine döndürür mü?
Cevap: Gezegenlerin aynı doğrultuya gelmesi özel bir çekim alanı oluşturmaz.Dünya zaten samanyolu’nun merkezinden 30bin ışık yılı uzakta.
Soru: 2012 de oluşacak güneş fırtınaları dünyanın manyetik alanını etkileyecek mi?
Cevap: Güneş fırtınaları her 11 yılda bir olmaktadır ve şimdiye kadar dünyaya ve dünyadaki hiçbir canlıya zararı dokunmamıştır.
Bu açıklamalara baktığımızda NASA insanların endişesini mi gidermiş yoksa her soruya verdiği tek cümlelik yanıtla insanları daha da mı meraklandırmış bilemiyorum. Daha ayrıntılı bir açıklama yapılsaydı,soru cevap değilde ,geniş bir bildiri yayınlansaydı daha iyi olmaz mıydı ?







Arif Baştürk
Seda Kübra Küçükaslan
Eylül 13th, 2009 on 17:36
Ben diyorum ki NASA tam bir yalancıdır ..
Foton kuşağı tabiki gelecek . Ama bu fiziksel bir değişimemi yoksa felsefik bir değişimemi yol açar bilinmez. Din adamlarına sorarsanız tamamen insanın felsefik çöküşü ile alakalı bir şey . Siz ibadetinizi yapmışsanız aydınlanırsınız . yok yapmadısanız çöküşü yaşarsınız . Bence bu çağın getirdiği değişiklikler insanları tamamen dünya üstünden silip atıcak . Fiziksel anlamda değişiklikler olursa ki bu zaten kesinlikle insanların sonu olucatır . Genede bu konuda birileriyle tartışmak isterim merak ettiğim şeyler var yok değil .
Eylül 15th, 2009 on 16:16
Nasa yalan mı söylüyor bilmemde,söylemediği çok şey olduğunu düşünüyorum,Evet bu foton kuşağı felsefik bir aydınlanma olabilir,insanları tamamen dünya üzerinden silinmesi değilde,bazı insanların artık bu yarıştan elenmesi gibi mesela
Ekim 5th, 2009 on 21:50
admin arkadaşa katılıyorum, nasanın söylemediği birçok şey var ve elenme konusunda da haklı. Bu değişime hazır olanlar geçebilecek.
Ekim 13th, 2009 on 21:02
bence nasa doğru söylüyor olabilir sonucta dunyaca bılınen ve en guvenılır uzay bılımcılerı onlar ve ınanmaktan baska ne yapabılırız kı acıkcası ya o gun geldıgınde gorecegız yada elimizden baska hic bir sey gelmez ve merak ettigim bir sey daha var bu yazıyı hangı ınternetten sıtesınden bulduysanız linkini yazarsanız birşeyler bakmak istiyorum açıkçası .
Ekim 13th, 2009 on 21:03
ve ayrıca boyle bısey varsada durdurulması ımkansızmıs kı kımse bısey yapamıyor bu konu hakkında .
Ekim 14th, 2009 on 00:42
Ceren hanım Yazı bizzat nasa.gov adresinden türkçeye çevrilmiş özettir.Bu adreste 2012 diye arama yaparsanız ingilizce versiyonunu bulabilirsiniz.NASA dahil olmak üzere Amerikan ve Rus savunma bakanlıkları,Silahlı kuvvetler de dahil birçok önemli kurum ve kuruluş bu tip olayları kabullenmemektedir,çünkü olay veya olaylara bu yetkili merciler henüz bilimsel bir açıklama getirememiş yeterli gözlemler yapamamıştır.Çünkü bu tip olaylar 2009 yıllık miladi dünyada daha önce yaşanmamış ,tecrübe edilmemiştir.NASA elbetteki çok önemli bir kurumdur bundan dolayı açık ve net konuşmak zorundadır,olabilirite üzerinde durma,bir kehanet ortaya atma gibi bir lüksü yoktur..O yüzden olaya temkinli yaklaşılmaktadır.Bugün bu sitede yazılan tüm metinler NASA nın veya üst düzey bilim mercilerinin ağzından olsa ve bunlar açık açık ifade edilse insanlık nasıl bir kaosa girer hiç düşündünüz mü?
Ekim 20th, 2009 on 17:37
İnsanlık özellikle son 50 yılda Dünyamıza ciddi bi kaosa sürüklemiştir. yaşayan her canlı belli bi eko düzene göre hareket eder ama biz insanoğlu bir mikrop gibi Dünyamızı önce kabuğunu yemeye ve sonrada içini tüketmeye başlamıştır. Kısaca eko düzene uymayan bir bilinçle ahlaki,ruhsal boşluk içinde tam bilniçlik yerine yıkmayı,yok etmeyi öne almıştır. Gerçekte bize verilmiş üstün meziyetlerimizi keşfetmeden egolarımıza teslim olmuşuzdur. Bu miroptan kurtulmanın tek yolu kesin bi temizlik olucaktır. Bir çok yazıda olduğu gibi kalanlar açık bi bilnce ve bizlere verilmiş (çakralar) çoğalıp dna yapımız değişerek ‘galaktik insan’ formuna geçmemiz olucaktır. belkide tamamen yok oluşta mümkün görünüyor. Söylendiği gibi 5ci boyutu yaşayacaksak ben tamamen yok olmak istemeyenlerden olmak istiyorum! böyle bi ayrıcalığı 3000 kusur yıldır kaç kişiye yaşamak kısmet olucaktır..
Kasım 11th, 2009 on 15:56
Arkadaşlar bence NASA nın net ve kısa cevaplar vermesi alanlarında nekadar uzman ve gerçekçi olduğuna dayalıdır. Bize hakikati gösterecek birşey varsa zaten oda Kuran ı Kerim dir. ve oradada geçtiği gibi Kıyamet günü hakikattir ve nezman olacağını sadece Allah (cc) bilmektedir. son birşey daha evet şuna inanıyorum 2012 de bazı evreler yaşıyacak felaketler göreceğiz ama insanlığın yok olması söz konusu değil bence. Teşekkürler.
Kasım 12th, 2009 on 07:03
hhehehe arkadaslar inanmayin bu olaya . Yok bole birsey o gun gelsin hepinizde gorursunuz …Ancak insanlarimiz dunyayi kirletti . o kadar zarar verdik ki dunyamizin ortasi saten ates gibi yaniyor ve zamani gelince patlicak ama bu 2012 yilinda tabiki degil
. dunyamizin daha omru cok . ayrrica filmide cikti ve inanin reklamdan baska birsey de deildir . Nasaya guvenin …Bir gun Dunyanin ortasi patlicak herkes olecek hayat son bulucak..biz yaptigimizin bedelini odeyecegiz! Yani kiyameti bizler yaratiyoruzz….yaziklar olsun insanogluna!
Kasım 14th, 2009 on 02:22
Soru: Maya Takvimi niçin 2012 de son buluyor?
Cevap: Mayalar çok zeki bir uygarlıktı.Karmaşık bir takvim geliştirdiler ve dünyanın bu zamana kadar yaşayacağını öngöremedikleri için 2012 de sonlandırdılar.
hayatımda gördüğüm en saçma cevap bu olsa gerek.
Aralık 1st, 2009 on 20:35
Abi zaten 2. açıklama bitiriyor olayı zaten ,olacak olsa çarpacağını belkide yanlış hesaplamışlardır sonuçta bahsettiğimiz kişiler mayalar XDDD
Aralık 2nd, 2009 on 16:37
Aslında mayaların bu kehaneti mantıklı geliyor ama kimse bilmez ki ne zaman kıyamet kopacağını ve ya dünyanın yok olcağını Onu sadece yüce yaratan bilir…
Aralık 9th, 2009 on 18:38
belki fark etmişsinizdir sorularda yarım yamalak cevaplar var ya da cevap bile vermiyolar bambaşka bi konuya geçiyolar mesela
Soru: Sümerliler astronomide gelişmiş bir uygarlıktılar.Bu öngörüleri doğru olamaz mı?
Cevap: Üranüs , Neptün ve Plütonu keşfeden Sümerliler, Dünyanın güneş etrafında döndüğünü bile anlayamadılar.
sümerlilerin öngörüsünün doğru olup olmadığını soruyor ama dünyanın güneş etrafında döndünğü anlayamadılar diyor :S
Ocak 7th, 2010 on 00:36
bana cok mantıklı geliyor bu olay 2012 son kehanet in belgeselini izledim dünya 5200 yılda bir degişime giriyor ve şuan buzullarmızda arastırma yapan bilim adamları arastrmalarına göre buzulun 5200 yasında oldgnu ögrendiler ve buna benzer bircok seyde o belgeselde acıga cıktı Olay din konusuna gelince bu tarz doga olaylarını dine baglamak bence cok sacma Kuran ı kerimdede zaten evrenin yoktan var edildigi ve bir andada yok olacagı yazar gün verilmez ay veya yılda verilmez yani bunun ne zaman olacagına insan karar verir ki bu zamana kadar Maya halkının hiç yanlıs yapmadgnı bilgisayar teknolojsinde ble okadar hesaplamanın mumkn olmadgnı gördük mayalar 1 yılı ay takvimini ve samanyolunda 10 gezegen oldgnu acıkladılar O tarihten smdi Marduk gezegenini knustgmuzu bilemezlerdi heralde hatasız bir teori bu saygı duymak gerekir ki bide bu zamanlarda günesten gelen bi felaket oldgnuda ön gördüler resimler cizerek az arastırın allah askına sonra konusun binlerce yıl öncesinden küresel ısınmayıda sallamıs olamazlar ”0” rakamını bulanlar bile onlardır Bu halkın düsüncelerine saygı duymak gerekir bence Lütfen dini bir kenara bırakıp sadece mantıgınızla konu hakkında yorum yapınız Her konuda dine sıgınıyorsunuz biliyorum ama bu olaya habersiz hazırlıksız yakalanmayın hele mantık dısı yorumlar hiç yapmayın Tesekkür ederim…
Ocak 11th, 2010 on 20:27
nasa ABD çıkarları için çalışır gözüken bir kurumdur ABD halkının vergilerini sömürmek dışında işlevi yoktur bu işlem asıl 51 bölgede yapılmaktadır ,kendi ufo larına sahipler ekonomik yanı fazla olduğu için bu teknolojiler ABD başkanından bile saklanmaktadır .Gerekirse haber verirler yani nasa nın palavrası bol bu böyle biline
Ocak 21st, 2010 on 12:28
İNSAN: 2012 de marduk gezegeni dünyada felaketlere yol açacakmı?
NASA: evet böyle bir şeyi bekliyoruz.
İNSAN:2012 de foton kuşağına girilecekmi?
NASA: girilecek, 5. boyuta geçilebilir, şu anda bunun üstünde çalışıyoruz.
İNSAN:2012 de güneş patlamaları olacağı ve dünyanın elektriksel altyapısı çökeceği doğrumu?
NASA : doğru, zaten bu konuda açıklama yaptık, insanlık taş devrine dönebilir dedik, daha ne diyelim?
İNSAN:pardon ya kusura bakmayın cehaletimize verin, son bir soru: mayaların takviminin 2012 de biteceği söyleniyor, bunun anlamı nedir?
NASA: mayalar çok zeki insanlardı. 2012 de takvimlerinin bittiği doğru. bu tarihten sonrası için dünyanın değişeceğini söylüyorlar. yani 3boyutlu dünya dönemi kapanabilir, doğal felaketler vs. insanların çoğu ölecek. 2 yılınız kaldı, doya doya yaşayınız.
İNSAN : verdiğiniz cevaplar için çok teşekkür ediyorum.
BU cevapları mı vermesini bekliyordunuz? verseydi şuan oturduğunuz sandalyede halen oturuyor olurmuydunuz????????
Şubat 16th, 2010 on 15:57
Fatih arkadaşım çok güzel yazmış. Evet bu konuda NASA ‘dan veya herhangi birinden böyle açıklamalar beklemek çok yersiz. Kimse 2012 de öyle olacak böyle olacak kollayın kendinizi diye açıklama yapamaz hele bunu Nasa hiç yapmaz. Dünya nasanın umrunda mi sanki, marduk, foton kuşağı 2012 için bir tehlike söz konusuyza zaten bundan haberdardır bu kurum ve ABD yi nasıl kurtarabiliriz neler yapabiliriz diye de yıllar önceden çalışmaya başlamıştır. Orayı burayı işgal etmek için çeşitli bahaneler uydurmuyorlar mı zaten, 2012′ninde ABD tekeline tuz ve biber olması için uğraşırlar işlerine de gelir. Ben şahsen hiç güvenmiyorum bu ABD ve İsrail kurumlarına bunlar saman altından su yürütüp herşeyi yaparlar. Ancak gel gör ki bilimsel ve teknolojik gelişmeler imkanlarda hep onlarda. Ama Allah büyük ve sonumuzu hayır etsin.
Şubat 19th, 2010 on 23:56
sayın financo: yazımı beğendiğiniz için çok teşekkür ederim.
Şubat 24th, 2010 on 17:45
önceki günlerde youtube de biiir video buldum haber türk tv ye konuk olmus bazı ufo bilimiyle uğrasan bilim adamları nasanın bize duyurmadığı bir cok gizli gercekler olduğunu söylediler bunlardan biri de dünyamıza son yıllarda bir cok ufonun inip cıktığı bilim adamı bu videoları hepsini duyurdu anladım ki bundan baska bir cok gizli gercekler var.
bunlardan birkaçı;
nibiru gezegeni
foton kusağı
günes patlaması
ufolar
Şubat 26th, 2010 on 01:40
Yer yüzünde veya gökyüzünde olan biten herşeyin bilimsel bir açıklaması vardır. Bilimsel olarak ispatlanamamış gözlenememiş veya hakkında fazla şey bilinmeyen sırlarda mevcuttur, ancak bu henüz bilimin o boyutu algılayamadığı, yetersiz kaldığı içindir. Yada bilinen ama bilinmiyomuş gibi yapılandır. Galaksimizde veya evrende açıklanamayacak birşey varsa o da herşeyin açıklanabilir olmasıdır. Evet bilim çevreleri çalışmalarının gözlemlerinin araştırmalarının sadece küçük bir kısmını insanlarla, halkla paylaşıyorlar. Birçoğu kendi içlerinde veya hükümetlerinde sır olarak kalıyor. Gün gelip bu kurumlar fire verdiği zaman (herhangi bir sebepten dolayı kurumdan ayrılanlar veya emekli olanlar) gerçekler insanlarla medyayla paylaşılıyor. Birçok emekli ABD üst düzey askeri görevlisi 51. bölgeden bahseder. Uzaylılarla iletişim kurulduğundan, ufoların inip çıktığından. Yine uzaya gönderilen birçok astronota (ki bunlar çok titiz bir şekilde seçilen insanlardır),yemin ettirilir gördükleri herşeyi herhangi bir şekilde paylaşmayacağına dair. Nasıldı, iyidi, güzeldi, heyecanlıydı, Ayda su yok ama buhar var, kum yok ama çakıl var saçma saçma şeyler söylerler. Ama amaç bu değildir. Aya ayak basan sayılı astronotlardan biri olan Apollo 14 astronotu Dr. Mitchell “bize garip görünen küçük dev insanlar” ın varlığından söz etmiştir. Dünyadaki teknolojinin uzaydaki teknolojinin yanına bile yaklaşamayacağını gözlemlediğni belirtmiştir, bu uzay canlılarının eğer dünyayı ele geçirmek gibi bir niyetleri olsa bu işlemin dakikalar süreceğini anlatmıştır. Mitchell gibi bazı astronotlar, tam hatırlamadığım eski rus savunma bakanı, yine emekli bir Amerikan Hava Kuvvetlerinde komuta etmiş general de bunları belirtmiş. ABD hükümetlerinin ve NASA’nın 60 yıldır uzaylıları bildiğini hatta zaman zaman irtibat kurduklarını, bunun için 51.bölge denen yerin, buluşma mekanı olarak oluşturulduğunu belirtiyorlar. Fakat tüm bunlara NASA’nın cevabı “Kendileri önemli insanlardır, iyi Amerikalılardır ancak söylediklerine katılmıyoruz”. oluyor. Bunlar benim kişisel düşüncem değil bir spekülasyon olarak süre gelen belkide gizli gerçekler. Arkadaşların da dediği gibi bizim halk olarak imkanlarımız kısıtlı olduğu için, bize anlatılanlarla, 100 lük bir pastanın sadece 1 ini yiyebiliyoruz. Onuda yemesini bilirsek. Onuda bilmiyorsak gidip orada burada anlamadan dinlemeden üfürüyoruz, o saçma, bu saçma öle şeymi olur, siz ne diyonuz, ne saçmalıyonuz, uçmuşsunuz gibisinden pöfür pöfür esiyoruz. Peki elde ne var, elde var sıfır. Biz o sıfırın içini boyarken adam Ay’ı bombalıyor. Derdi su falan değil.Derdi “Bak Ben buyum işte, senden ne haber”.
Nisan 22nd, 2010 on 23:06
Arkadaşlar Bence de Nasa Dünyanın en büyük uzay araştırmacısı .Belki bize sacma geliyor ama adamlar Dünyanın -Hatta Güneşin 10000 katı büyük gezegenler bulmuş izleek istersenz youtubeye (dünyaya büyük mü diyorsunuz yazın görün) ve maya takvimi 2012 de bitmiş Olabilir.Ayriyetten bi patlama olacak (ve dünye 1 önceki çağ gibi yeniden başlayacak yanı şöyle
Vee bu teknolojilerin 4. çağa geçerken yokoldukları ve yüzyıllar sonra yeraltına gömülü kaldıkları saptanmış.. biz de teknolojiyi buraya kadar yürüttük … Patlama olduğu zaman Aynısı Olacak Olay bu .Tabi olursa .yardımcı olduysam ne mutlu bana
Elektronik aletler çalışmayacak bildiğiniz taş devrie dönecek insanlar Ve teknoloji bu kadar gelişmişken bu insanlara 10 kat zor gelecek .Son bi iki cümleyle bitireyim Mısırda yağılan kazılarda Garanti deil ama şuanki teknoolojiden daha da gelişmiş teknoloji kullanıldığı saptanmıs ve o pramitlerin ıcıne hala girilemiyor Sizce neden
Mayıs 8th, 2010 on 13:57
mantıklı abartısız bir bakış düşüncelerime tercüman oldu teşekkürler… eklemek istediğim bence verdikleri kısa cevapla okuyucuların yorumuna açık ifadelerden kaçınmışlardır çünkü pek çok insan bunu yapabilmek ister,soğukkanlı bir tavır almışlar ancak bu bizim genelde pek hoşumuza gitmez abartılsın isteriz sonuçta doğa olayları zaten yeterince şaşırtıcıdır ama kaçınılmazdır, tabiki her duyulana inanmamamız ancak anlamaya ve öngörüde bulunmaya çalışanlara saygı duymamız ve sonrasını da bekleyip görmemiz gerekir
Mayıs 18th, 2010 on 22:51
Arkadaşlar.NASA birçok şeyi gizliyor.Bu muhakkak.Marduk’la ilgili olduğuna inandığım bir ayrıntıyı paylaşmak istiyorum.
”Google Earth” programına girip,”Sky”ı yani ”Gökyüzü”nü seçip, (5h:53m:41s-5:57:25”)koordinatlarını yazıp aramaya geçtiğinizde,dikdörtgen şeklinde bir bölgenin karartılmış olduğunu göreceksiniz.
Muhtemeldir ki Marduk’un geldiği bölge gizlenmektedir.İşte NASA’nın bazı gerçekleri gizlediği gerçeğini kanıtlayan bir uygulama olduğunu düşünüyorum.
Mayıs 18th, 2010 on 22:58
Koordinatlar net çıkmamış galiba.Tekrar yazıyorum.
5h:53m:41s-5:57′:25”
Mayıs 19th, 2010 on 15:20
arkadasim nsanin tam aciklamasi da var ben ce bi onu oku bu yarim yamalak aciklama insanin zaten kafasindaki sorulari cevaplamiyor ve senin sorugun soruya gelince o bosluk eksik bilgi yuzunden olmus ve google earth kendisi acikladi eksik bilgi yuzunden oldugunu bi dusunun marduk diye bir gezegen gelcek ce dunyaya carpcak ya da yakin geccek sonundada foton kusagi olcak sizce a normal degilmi inanmayin boyle seylere hepsi uydurma bu isten cikarlari olan kisilerin uydurmasi yani lutfen kendiniz dusunun marduk ve ya foton kusagi hakkinda bilimsel bir kanit varmi yok eger marduk diye bi gezegen gunes sistemine girse ve google earth da karalandiysa bu gezegen 10 yil oncesinden amator yada normal asturonamlar tarafindan takip edilirdi belki dersiniz nsa onluyor onlari nasil onleye bilirki herkzei susturamazsin degil mi ve eger ben ce bu sitede biri bir idda da bulunacaksa soyledigi seyin kanitini yazsin o zaman insan dusunebilir ama herkez hic bi ispati olmayan seyler yaziyor insanlarin kafani karistiriyor
klavyem turkceye uygun degil yazim hatalari icin ozur dilerim
Haziran 4th, 2010 on 00:09
Varna Tıp Üniversitesinde yoğun talep üzerine 2008 yılından itibaren ingilizce Tıp eğitimi verilmeye başlanmıştır.Ayrıca 2010-2011 eğitim yılından itibaren ingilizce Diş Hekimliği eğitimi verilmeye de başlanacaktır.Tıp eğitimini tamamlayan öğrenciler Avrupa Birliği Diploması (EUA) almakta ve istedikleri takdirde Avrupa’nın çeşitli yerlerinde görev yapabilmektedir.Varna Eczacılık Fakültesinde eğitim, Avrupa Birliğinden alınan 85/432/EEC ve 85/433/EEC kararlar neticesinde başlamıştır.Eğitim teorik ve pratik olarak verilmektedir (eğitim süresi 5 yıldır).Lisans eğitimini tamamlayan öğrenciler profesyonel eczacılık haklarına sahip olur.
Varna Tıp Fakültesi altıncı sınıf öğrencilerine isteğe bağlı olarak Türkiye‘de üç üniversitede staj yapma hakkı tanınmaktadır.
Bunlar:Bursa Uludağ Üniversitesi,Ankara Gazi Üniversitesi,Edirne Trakya Üniversitesi
Haziran 16th, 2010 on 00:45
evet bravo sizee peygamberlerin ve meleklerin bile bilmediğini siz bildiğinizzz..hem bilseniz napıcaksınız?hiçç ozman olsa neolur olmasa neolur…nedemiş ajdaa pekkkkkannn.hooşgörsen boş gitsin aldırmaaaa:D:D