2012 Foton Kuşağı Etkisi hakkında, 2 bölüm halindeki yazı dizisini aşağıdaki linklere tıklayarak okuyabilirsiniz.Dilerseniz Foton Kuşağı kategorisinden bu yazılara ve diğer yazılara ulaşabilirsiniz.
Foton Kuşağı -1-
Foton Kuşağı nedir ? Foton kuşağının insanlığa ve Dünyaya etkileri
Foton Kuşağı -2-
Foton Çağına Giriş
Arif Baştürk
Seda Kübra Küçükaslan
Ece Bostancı
Eylül 7th, 2009 on 02:27
Ümmetlerden her birinin bir yönü vardır, o ona yönelir, haydin, hep hayırlara koşun, yarışın. Her nerede olsanız Allah sizi toplar, bir araya getirir. Şüphesiz ki Allah her şeye kâdirdir. (Bakara 148)
Öncelikle; ben bu kadar aydinlatici ve tok bilgiyi hazirlayan adini bilmedigim emek harcamis arkadasa tesekkür ederek baslamak istiyorum.
Aslinda basindan sonuna kadar sacmalik olan bu fikire benim yabanci kalip yorum yapmamam olanaksizdi.
İnsanligin düstügü duruma bak, hemende nasilda inaniyoruz. Bizi buna inandiran sey, yanimizdakininde inanmis olmasi. Veriler, hesaplamalar, mayalar, sümerler vs. vs. Yahu arkadas bizim yalandan dolandan kurtulmamiz icin ‘Null Zone’ elementine mi ihtiyacimiz var? Yapmayin! ALLAH rizasi icin yapmayin, insani insan yapan ‘iyilik elementi’ dir. Halbuki hepimizde olmasina ragmen bir türlü kesfedemedik. Ben yorumumun bu kismina kadar sanildigi gibi ibadet delisi degilim.(Nedenini bilmiyorum bunu yazmak istedim.) Ama beni iyilik yapmaya zorlayan sey, iyilik yapip mutlu oldugum gercegidir. Karsimdaki gibi düsünmüsümdür hep, onun düsüncelerini okumaya ihtiyacim yok. Cünkü ben ona iyilik yaparsam onun verecegi iyilik cevabidir.
Bazi arkadaslarim bu yaziyi okurken, ‘Sen hangi cagda yasiyorsun insanlar birbirlerini katlediyor’ düsüncesindeler biliyorum. Bunu nerden bildigimi bilmiyorum ama nerden bilmedigimi biliyorum;
Kesinlikle ‘Null Zone’ elementinden degil.
İnsanligin arasindakini fark giderek belirginlesiyor, Zengin ve Fakir arasindaki fark! Halbuki sinif ayni ama; İhtiyaclar, Görüntüler, Hisler, Sesler kisaca YASAM cok farkli.
Dev sirketler oldukca dev kazanclarda olacaktir ve bu insanlarin arasindaki ucurum asla kapanmayacaktir.
Birseyler yapilamaz mi?
Bunun cevabi bende degil ‘ELEMENT’inde!
Her nefis ölümü tadacaktır. Sizi bir imtihan olarak kötülük ve iyilikle deneyeceğiz. Hepiniz de sonunda bize döndürüleceksiniz. (Enbiyâ 35)
Eylül 8th, 2009 on 20:26
Yaaaaaaaaaaaaa !!! yaLan Dimii GéRçéK DiiL
ltFén biri bişi deSin
Eylül 12th, 2009 on 01:18
biraz kuran bilginiz olsaydı bunu burya koymazdınız ölüm ortadan kalkacakmış bu insanların maymundan geldiğini savunmak kadar cahilce ve sapkınca bence en yakın karakola teslim olun sizde bizde rahat edelim
Eylül 13th, 2009 on 21:54
İlyas kardeşim orada hastalıklar tarafından ölmeyeceğini vurguluyor bir insan kalpsiz veya kellesiz yaşayamaz sende biraz düşünebilseydin bunları yazmazdın.
Eylül 24th, 2009 on 22:17
İnsanlığa en büyük cezayı yine insanın kendisi verdi. Astronomide olan gelişimlerle kevrenin merkezi olmadığımızı anladık önce , yani evrende bulunan hiçbir şeyin insanlar için oluşmadığını anladık. Aslında evrenin bizi umursamadığını , kum tanesi kadar bile sayılamayacak bir gezegende yaşadığımızı öğrendik. Kısacası özel varlıklar olmadığımızı anladık. Kırılan egomuzu artık dini öğretilerde tatmin edemiyor. İnsanlığın özel olduğunu hissettirecek her türlü kehamete , teoriye , olaya yada efsaneye inanır hale geldik. Buda onlardan birisi hepsi o kadar …
Eylül 30th, 2009 on 00:47
Vesselam
Eminim ki ekleyen arkadaş bunu inandığı yada inandırmak istediği için değil ilgisini çektiği için ve insanlığın bunu inanmasada okuması gerektiğine inandığı için eklemiştir…
sonuçta bu dünyada sürekli birşeyler icad ediliyor sürekli birşeyler değişiyor ve bizim de yaşananlardan haberimizin olması güzel. böylece örneğin bu süşünceye inananlar kanıtlamak için ve inanmayanlar da çürütmek için birşeyler yapabilir ve belki bu olay burada bu yazıyı okuduğu için bizlerden birisi olacak.
Azıyı paylaşan arkadaşımı tebrik ediyorum emeğine sağlı…
Eylül 30th, 2009 on 03:04
Yunus arkadaşım çok önemli bir yorum yapmış kendisine teşekkür ediyorum.site yöneticisi olarak bunları yazma amacım veya amacımız inanmak,inanmamak ,deseklemek,foton tarikatı kurmak vb. şeyler değil,Hani böyle birşey konuşluyor bunun programları yapılıyor belgeselleri,filmleri çekiliyor ve konu oldukça ilginç bundan dolayıda merak uyandıran bir konu,Bizde konunun meraklısı olan arkadaşlara kendi araştırmalarımızı,kişisel görüşlerimizi derleyip toparlayıp bu şekilde sunmayı düşündük,ve bizim gibi düşünen arkadaşlarla da fikir alışverişinde bulunmayı bilmediklerimizi öğrenmeyi amaçladık. Görüşlerimizi Foton kuşağının inanmak veya inanmamak boyutu dışında olabiliritesi veya olmayabiliritesi üzerinde paylaşıyoruz.Bu paylaştıklarımızın da Kuran okumakla,okumamakla ,din bilgimizin eksikliği yada ermişlikle hiçbir alakası olduğunu düşünüyorum.Para ve İmanın kimde olduğu belli olmaz.görüşlerini esirgemeyen tüm arkadaşlara teşekkürler.
Ekim 26th, 2009 on 18:30
Ben Marmaris ve çevresindeki şehirlerde ” Foton Kuşağı Bilgilendirme ” görevlisiyim. Foton Kuşağı her ne kadar bir teori olsada gerçekleşebilme ihtimali %85′Dir. Bu teorinin asla gerçekleşmeyeceğini düşünürseniz, yanlış düşünüyorsunuzdur. Çünkü onlarca devlet, gerçekleşmeyecek bir teori için hazırlık yapmaz. Yer altında askerî üsler kurmaz. Her canlıdan DNA toplamaz.
” Galaktik İnsan ” kitabını okursanız Foton Kuşağı’nın ne olup ne olmadığını anlayabilirsiniz. Foton Kuşağı bir son değildir, başlangıçtır . Yaşanacak 5 günlük buzulçağında Dünya nüfusunun 4/2 si yok olacak bile olsa, bu yaşanacak olay gerçekten bizim için güzel ve rahat bir yaşamı getirecek.
İnanmak.. Foton Kuşağı’na inanılmaz. Çünkü bu bir Din değildir. Mezhep değildir. Tarikat değildir. Kuran-ı Kerim’de bile bildirilmiştir. Bu bir KIYAMET değildir.
Bazı yobazlar günaha giriyorsunuz. Kıyamet’de tüm evren yok olur. Allah’tan başkası kıyameti bilemez. Diyorlar. Bu bir kıyamet değil, sadece değişim..
Ekim 26th, 2009 on 21:02
Yağız Gül Bey Marmaris ve çevresinde foton çağı bilgilendirme görevinde olduğunuzu belirtmişsiniz.Ben de bu çevrdeyim ve sizinle nasıl irtibat kurabilirim? Bu konuda aydınlanmak istiyorum lütfen iletişim bilginizi iletirmisiniz..buradan yayınlanmasını istemiyorsanız sayın adminden rica etsek acaba iletebilir mi benim e-mail adresime? İlgilerinize teşekkürler.En kısa sürede bu konuda görüşmek isterim.
Ekim 26th, 2009 on 21:09
domuz giribinin foton kuşağındaki etkileri nelerdir ne gibi faydaları vardır foton kuşağına karşı korunma yolları nedir .aşısı varmı?
Ekim 26th, 2009 on 23:34
21.12.2012 tarihini büyük bir heyecanla bekliyorum. Hazırlıklarıma şimdiden başladım. Dünya için hayırlısı uğurlusu olsun. Önceleri şüphe ile bakıyordum ama Maya takvimi önemsenmeyecek bir şey değil.
Yaşanacak değişimler kötü niyetli insanları derinden öyle bir etkileyecekki doğruyu bulacaklar.
Umarım beklenen olay en az insan kaybıyla gerçekleşir ve insanlık altın çağına girer.
Ekim 27th, 2009 on 00:40
Sn. Yağız Gül Foton kuşağı bilgilendirme görevlisiyim demişsiniz..Böyle bir görevlendirme sözkonusuysa nereden verilir, nasıl olur ve neler biliyorsunuz? site yönetimi olarak merak ediyoruz, görüyoruz ki ziyaretçilerimiz tarafından da merak edilmekte biraz bilgilendirirseniz seviniriz…Ayrıca Mümin arkadaşım Foton kuşağının henüz domuz gribiyle bi alakası bulunmamaktadır.Yazıları okursanız daha geniş bilgi edinebilirsiniz…
Ekim 27th, 2009 on 21:50
Şu yazdığım yazıyı okuyup da ilkokul bebesi gibi eleştirilerinizi kendinize saklayın.
Geçmişte yaşayıpta teknolojileri bizden üstün medeniyetler olduğu şüphesiz.Nasıl olduda bunlar bizden iyi oldular ? Mısır piramitleri , bermuda şeytan üçgeni , parapsikoloji olsun bunların hepsi eski medeniyetlerin meyveleri.Çoğu büyük tufanda kayboldu .Bunları insanlar mı yaptı orasıda tartışılır tabi.Bu gizemli yapılar taş devrinde yapılmadı heralde.Kaçıncı yy.da yaşadıklarını bilmediğimiz insanlar yaptı.Bu günkü mantıkla güneşin 1 yıl sonraki konumunu bulamazken ,adamlar başka güneş sistemdeki yıldızları hesaplamışlar.Süper bilince ulasarak bunları yaptılar tabi.Biz sexe eğlence gozuyle bakarken onlar üreme gôzuyle bakıyolardı.21.12.2012 de herşey değişecek.Herkes dunyanın faydasına calısacak.Normalde geçiş sırasında hepimizin ölmesi gerekecekti ama uzaylı dostlarımız geçişi sorunsuz tamamlamamızı sağlayacaklar.Ufoların temel amacıda bu zaten.Maya takvimi yapıldığı tarihten 2012 ye kadardı çünkü yazacak yaprak sayfası bitti demek çok saçma olur.Onların hesaplarına göre foton kusağı bir sondu ama uzaylı dostlarımızın yardımı olmasaydı şu anda bir selin altında veya oturduğun binanın altındaydın.
Inanmak kaybettirmez ama kazandırabilir.Sen gene 21 aralık günü hazırlığını yap.
Ekim 30th, 2009 on 19:55
Arkadaşlar hazırlık derken? insan yaşanan bu değişimlere kendiliğinden ayak uyduramayacak mı…? örneğin buzul soğukları yaşanacak deniliyor.. hazırlık derken bunu mu kastediyonuz tam anlayamadım şimdiden tşkler..
Ayrıca din kavramını kullanıp saçma sapan yorumlar yapan arkadaşlarıda şiddetle kınıyorum.. Okumanın.. Öğrenmenin farz olduğunu unutmayalım.. bunu herşeyden önce Allahu Teala emretmiştir.. Biliniz ki bundan 300 400 yıl önce de cahil insanlar ilimle bilimle uğraşan alim kişilere unutulmaz işkenceler etmişler onları horgörmşlerdir.. Sonuç: o insanlar ne kadar horgörülmüş ve toplum tarafından dışlanılmış olsa da biz şuan o insanların yaptığı buluşlar ve insanlığa kazandırdıkları sayesinde bu günleri görüyoruz..
Ekim 31st, 2009 on 05:29
Halil arkadaşım işini iyi yap,yanlış yaparsan düzelt,yanlış yapanları da düzeltmeye çalış,içini ferah kalbini de temiz tut.Benim hazırlıktan ilk etapta anladığım bu.Arkadaşlar nasıl bir hazırlık yapıyor onu bilmiyorum ancak şimdilik bu kadarı kafi diye düşünüyorum.Zaman birşeyler gösterirse bizde gerekeni yapmaya çalışırız..Zamana bırak ama takipte ol.
Ekim 31st, 2009 on 17:39
Hazırlık derken maddi yönü kastetmiştim
.. tabi herşey Cenabı Allahın kontrolündedir ama somut bazı hazırlıklar yapmak istersek bunlar neler olabilir?
Kasım 10th, 2009 on 01:22
halil kardeşim, kendine yüksek kesimlerde sağlam bi mağara bul ve oraya erzak depolamaya başla.. sonra mağaranın adresini banada ver
Kasım 15th, 2009 on 22:06
Arkadaslar Ölümsüzlük Bulunabilir Bu Olanaksız Birşey Değil.
Ama Gün Gelirki Ölümsüzlükte Ölür.. Lokman Hekim Bulmustu ölümsüzlüğün caresini.. Tekrardan Bulunsa Dahi Ölümsüzlükte Ölür.. Bu Kıyametle Olur Veya Baska Biseyle. Cenab-ı Hakkın Takdirine Kalmıs..
Saygılarımla
Kasım 16th, 2009 on 21:25
marduk gelince yer sarsıntıları olacak deniliyor sizce magralar güvenlimi hadi magara yerleşdik peki erzak kaç günlük olacak foton kuşagına girdigimizde peki ışıklı bedenimiz olacaksa yemek yeme ihtiyacımış yinede olacakmı sizce en güvenli yer türkiyede neresidir bu konudada bilgilerimiz olsa daha iyi olur ben samsunda ikamet etmekteyim marduk gelmeden samsundan gitmem gerekmi nede olsa sahil kesimindeyim
Kasım 22nd, 2009 on 23:10
Melek bir insan 105 derece soğuğa 110 saat susuzluğa ve aç olarak 30 gün yaşar.Bunlar yaklaşık rakamlar gidersin bir mağaraya veya evinde
yorgan yastık yaşarsın.Ayrıca yarı etten beden ile bazı kaynaklarda 3,4 gün hiç acıkmayacağın yazıyor ayrıca beyin frekanslarını yenilemek için uymana da gerek kalmayacağı yazıyor.
Temmuz 1st, 2010 on 22:21
foton kuşağı na giriş konusunda oldukça değişik bilgiler okudum fakat okuduklarımın hiçbiri beni yeteri kadar tatmin etmedi. Dünyanın sonu gelecek gibisinde teorilere ne kadar inanmak istemesem de kafamı kurcalıyor. Umarım foton kuşağı gerçekleşir ve insanlar için daha güzel bir dünya oluşur. fakat 2012 de dünyada yok olacak yerler neresidir?
Şubat 20th, 2011 on 12:57
gerçek bilgiler ve tavsiyeler sadece facedeki sayfamda (faton çagı niburu) beklerim
Mart 1st, 2011 on 22:31
2012′de olacaklar hakkındaki bazı söylentiler doğru olabilir ancak kuran-ı kerim’i anlayarak okunduyan her kişi bazı söylentilerin olmasının imkansız olduğunu bilir.örneğin 2012 de kıyamet kopucak dünya yok olacak gibi söylentiler var ama kuranda kıyametin nezaman kapacağını allahtan başka kimsenin bilemeyeceği açıkça söylenmiş.şimdi ise 2012 de kıyamet kopacak diyorlar.bence 2012 de kıyamet kopma olanağı insanlar bildiğğini söylediği için çok düşük.ancak herşey mükemmel olacak telepati telekinezi falan herkes rahatlıkla yapabilecek gibi söylentiler de var bunlar olabilir. ancak ölümsüzlük gibi saçma şeylerin olması imkansız!!!
Mart 2nd, 2011 on 11:52
ben hiç ve hiç inanmam sayın yorumları yazan arkadaşlar bunları hiç inanmayın çünkü ne zaman gelceği yalnız allah bilir hep 2012^kafaya takıyorlar 2012′de dünya kıyamet kopmayacak
Mart 18th, 2011 on 18:54
2012de Kıyamet kopacagına asla inanmıyorum Cünkü Kıyametin tarihini yalnızca Allahı Teala bilir.. Fotonla ilgili yazdıklarınız gerceklesebilir fakat yine doğrısını Allah bilir Olacakların önüne geçilmez Allaha sıgınıp bekleyelim…
Mart 20th, 2011 on 23:15
saygıdeğer arkadaşlar japonya depremi ve sonuçları hakkında yorum yapar mısınız?!
Mart 23rd, 2011 on 14:08
11 subatta 260 gunluk surec baslayacak dunyada kaos yasanacak dediler,basladıda,bekliyoruz 28 ekimi ama biz 29 ekimde gene burda bulusur yazarız aa olmadı belki 21 12 12 dogrudur diye:)anı yasa mutlu ol demisler,pozitif enerjini surekli yuksek tut kendini ve insanları sev,hata yapma,an da mutlu ol yeter..dunu dusunme oldu bitti,yarın yarında zaten bilmiyoruz,sen gun icinde gunun getirdigi pozitiflerle ilgilen mutlu ol..haydi bugun son gunun:)
Nisan 18th, 2011 on 12:06
Böyle bir site açtığınız için gerçekten tebrikler sizlere.Konular gerçekçi ve olacak şeyler fakat işte bu konuları herkes kaldıramıyor maalesef:) 2012 deniyor böyle bi tarih veriliyor ama tarih konusunda yani aralık’ın 21′i dir diyemiyorum ama 2012 olduğunu biliyoruz gün konusunda yorum yapamam ama foton kuşağı denilen şey bi anlamda mehdi’nin gelmesi gibi bişey dünyanın ve insanların iyiye gideceğidir.Kötü olan insanların kötülüğü düşünüp yapanlar bi zaman sonra düşünecek fakat yapamayacak,yine zaman geçtikçe artık kötülüğü yapmayı bırakın artık düşünemez olacaklar….Dünyada kötü diye bişey olmayacak yani…:)
Mayıs 24th, 2011 on 01:10
o gün, onlara ‘dünyada ne kadar kaldınız?’diye sorarız. onlar derler:’bir gün veya bir günün yarısı kadar.’ gerçekten pek az kaldınız. keşke bilseydiniz!
Haziran 23rd, 2011 on 13:43
gerçek beyler foton kuşağı var fakat her canlı mutasyon geçirip süper-bilinç olacak, elektrik enerjisinden ayrılıp foton-enerjisine geçeceğiz.
Haziran 29th, 2011 on 15:21
Kimse ÖLÜMSÜZ olamaz!!!!!
Bana bir tane vampir gösterin=)
Haziran 29th, 2011 on 15:23
Ona bakarsanız 2012 yılıyla ilgili çok teori var.2010 dada vardı bir şey oldu mu?
Haziran 29th, 2011 on 15:26
Ne zaman güneş BATI’dan doğarsa o zaman korkmaya başlayın=)
Haziran 29th, 2011 on 15:27
DUR! Ama bence korkmayın , çünkü zaten çok geç olacak…
Temmuz 5th, 2011 on 00:37
” Yüksek enerjili fotonlardan oluşan büyük bir kuşak. 2012 yılında güneş sistemimiz tüm gezegenleri ile birlikte bu kuşağa girdiğinde dünyamızın ozon deliği onarılacak ve tüm yaşam 3. boyuttan 5. boyuta geçecek. İnsanların 2 sarmallı DNA’ları ikişerli olarak biraraya gelip 12 sarmallı bir DNA’ya sahip olacaklar. Bu olay sırasında tüm insanların chakra’ları açılacak ve duyuları ve algılamaları artacak. Herkes birbirinin düşüncesini okuyabilecek. Bu ilk önce kısa süren bir kaosa neden olacak fakat daha sonra herkes bir düşünce birliği halinde bir araya gelerek, önyargının, yalanın ve kötü düşüncelerin olmadığı bir ortama geçilecek. İnsanlar birbirinin auralarını görebilecekler. 12 sarmallı DNA’ya geçiş sonrası insanlarda hiçbir hastalık kalmayacak, hasta olanlar kendilerini ve birbirlerini iyileştirebilecekler. İnsanlar ölümsüz olacaklar. Ölüm olayı ise fiziksel dünya’da kalmaktan vazgeçip başka bir boyuta geçmeye karar verme şeklinde olacak. Yani, dünya’da geri kalanlar (kalmayı seçenler) ölmeye (başka boyut gitmeye) karar verenlerin ortadan bir anda kaybolduğunu görecekler. Fiziksel dünyamızda kalmayı seçen insanların ışık bedenleri olacak ve bu cennete benzeyen ışıklı dünyada çok güzel vakit geçirecekler. Fiziksel olarak 2000 yıl sürecek olan bu olay sonrasında foton kuşağı güneş sistemimizi terkedecek. ”
‘İnsanlar Ölümsüz Olacaklar’ sözüne inanmıyorum. Ölümsüzlüğe inanmıyorum. Ölümsüzlük olsaydı Kur’an ‘ da mutlaka yer alırdı. Diğerleri olacak diye birşey yok ama olmayacak diye birşey de yok sonuçta
Bunlar bilimsel araştırmalar. Tabiki yanlış olma ihtimali de var.
Maya’ların takviminin de 21 Aralık 2012 de bitiyor olması olasılıkları artırıyor yalnızca.
Temmuz 30th, 2011 on 16:07
arkadaşlar kuranda foton kuşağıyla ilgili açık bir ayet varmı ? veya bu ilk yorum yapan kardeşime sesleniyorum. demiştiki yanındaki inanıyor diye insanlar inanıyor. bakınız sevgili arkadaşlar. bu çok ama çok doğru bir kelime ve cümledir. insan piskolojisi tamamen sürüye göre değişir. buna sürü piskolojiside diyebilirsiniz. günümüzdeki doğan saf ve dinsiz olarak dünyaya gelen bir çocuk ailesinin kültürüyle büyümesi sonucu din denen şeyle tanışıyor. Hangi aile bu güne kadar kendi dini kültürünü çocuğuna iletmeye çalışmadıki ? lütfen şimdi düşünelim mantıklı bir şekilde. günümüzde amerikanın araştırmasına göre müslüman nüfusu 1.57 milyar. Sorarım hanginiz müslüman olarak doğdu ? veya kaçınız sonradan müslüman oldu
insanların kültürel ve geleneksel paylaşımları sayesinde bu günlere geldik. Ve bilimin kesin kanıtladığı bulguları bir kitap için hiçe sayan cahil bir ırkız. teknolojik devletlerin bize açıklama yapmamasının sebebi bu ırkdaşlarım. lütfen gözünüzü kulağınızı açın biraz. geçmiş nesillerin bize aktardığı bilgileri göz arda edemeyiz ve bilim dine uymuyo diye bu kadar ön yargılı konuşamayız. sonuçta dünyada her kavram insanoğlu tarafından ortaya çıkarıldı. Ve insan kendi kavramını yaratmaya başladı. günümüzde edilen dualar insanın başka bir insandan istediği isteklere benziyor. Büyük yaratıcıdan yani tanrıdan bunları istemek ona hakarettir zaten. kime bi çuval para indiki gökten
lütfen ırkdaşlarım. mantığınız size doğru olanı söylüyor. vicdanınız çok alçak gönüllü davrandığı için mantığınızı geri plana atmanızı sağlıyor. ben daha 19 yaşındayım ve bunları ben düşünebiliyorsam benden tecrübeli insanların düşünemiyor olması ve hala vicdanına yenik düşmesi ne büyük bir acıdır. saygılarımla…
Temmuz 30th, 2011 on 16:12
Yağız GÜL bende o çevrede oturuyorum lütfen iletişime geçebilirmiyiz. sizden bilgi almak ve tecrübelerinizden yararlanmak istiyorum izin verirseniz. ufak bir sohpet bile yeterlidir bnm için . şimdiden teşekkür ederim.
Ağustos 6th, 2011 on 14:13
Arkadaşlar bilmiyorum böyle bişeyi hiç düşündünüz mü? İnsanın fotonun 2.gününde şiştiği(tıpkı ölü gibi)
daha sonra şafak vakti geliyor ve bence bu tekrardan dirilişi simgeliyor…1. günü şöyle yorumlarsak : “hangimiz internetsiz yaşayabilyoruz? yada evde 1 saatlik elektrik kesintisinde sıkıntıdan patlıyoruz. tut ki 2-3 gün elektrik olmassa ölmüşten beter oluruz” 4. gün tekrardan elektronik aletler devreye giriyor.hayat yeniden başlıyor gibi birşey..bahsettiğim nacizane benim düşüncelerim…
Ağustos 9th, 2011 on 19:45
arkaşlar etkilerinden biride güneşin batıdan doğması Kuran-ıKerim de geçen kıyamet elametlerinden biridir. Bilginize…
Ağustos 10th, 2011 on 13:00
çok haklısınız insan teknolojiye bağımlı durumda günümüzde. o yüzden foton kuşağının etkisi çok büyük olucak. hem iyi anlamda hem kötü anlamda.
Ağustos 16th, 2011 on 02:13
Değerli kardeşlerim foton kuşağı ve dönüşüm konusunda bütün bilgileri taradım ancak yeteri kadar tatmin olamadım, kavradığım bazı şeyleri bir miktar açıklıyor ama yeterli değil, bu çağa geçişi şimdiden tamamlamış örnek bir iki insan olsa da yaşadıklarını bir anlatsa biz de ona göre hazırlık yaparız, insanların çok büyük sıkıntılar çekeceği bir geçiş dönemi bu, anladığım kadarıyla böyle olacak, dünya denen yerküre bile bunun sıkıntısını yaşıyor, belki de görmediğimiz bir dizi büyük felaketler gelecek başımıza, doğa bizden intikam mı alıyor acaba diye düşüneceğiz, insanlar düşüncelerinde hatta imanlarında şaşkınlık yaşayacaklar, hayatlarını ve başka hayatları ve toplum düzenini sorgulayacaklar, imanlarını sorgulayacaklar, belki de neye inanacaklarını (bu sırada ortaya çıkacak olan büyük deccal ve fitnesi) şaşıracaklar… Yüce Allah(C.C.) hazretleri imanlarımızı muhafaza eder inşaallah, bizlerin sabır ve metanetini artırır inşaallah, çok zor olacak çoooooook zor…..
Eylül 10th, 2011 on 17:46
ben şahsen konuşmak istiyorum . ben inançlı birisi değilim. Ama insanları gerçekten güzel bir gelecek bekliyor. ama çok zorlu geçiş safhalarıda bekliyor malesef…
Eylül 18th, 2011 on 14:22
Arkadaşlar burda anlatılan kıyametin kopcağı değildir bir iki cahil burda Allah’tan başka kimse bilemez diyorsunuz haklısınız ama burda anlatılan kıyamet değil yeni bir başlangıç kıyameti kimse bilemez ne zaman geliceğini birtek Allah bilir ama bu bir kıyamet değil tam tersine yeni bir başlangıç !
Ekim 11th, 2011 on 16:06
hepinizin hiç birşey hakkında en ufak bir bilgisi yok o yüzden kapayın çenenizi ve 2012 aralık 21 bekleyin.
Ekim 12th, 2011 on 11:29
arkadaşlar kuranda foton kuşağıyla ilgili açık bir ayet varmı ? veya bu ilk yorum yapan kardeşime sesleniyorum. demiştiki yanındaki inanıyor diye insanlar inanıyor. bakınız sevgili arkadaşlar. bu çok ama çok doğru bir kelime ve cümledir. insan piskolojisi tamamen sürüye göre değişir. buna sürü piskolojiside diyebilirsiniz. günümüzdeki doğan saf ve dinsiz olarak dünyaya gelen bir çocuk ailesinin kültürüyle büyümesi sonucu din denen şeyle tanışıyor. Hangi aile bu güne kadar kendi dini kültürünü çocuğuna iletmeye çalışmadıki ? lütfen şimdi düşünelim mantıklı bir şekilde. günümüzde amerikanın araştırmasına göre müslüman nüfusu 1.57 milyar. Sorarım hanginiz müslüman olarak doğdu ? veya kaçınız sonradan müslüman oldu insanların kültürel ve geleneksel paylaşımları sayesinde bu günlere geldik. Ve bilimin kesin kanıtladığı bulguları bir kitap için hiçe sayan cahil bir ırkız. teknolojik devletlerin bize açıklama yapmamasının sebebi bu ırkdaşlarım. lütfen gözünüzü kulağınızı açın biraz. geçmiş nesillerin bize aktardığı bilgileri göz arda edemeyiz ve bilim dine uymuyo diye bu kadar ön yargılı konuşamayız. sonuçta dünyada her kavram insanoğlu tarafından ortaya çıkarıldı. Ve insan kendi kavramını yaratmaya başladı. günümüzde edilen dualar insanın başka bir insandan istediği isteklere benziyor. Büyük yaratıcıdan yani tanrıdan bunları istemek ona hakarettir zaten. kime bi çuval para indiki gökten lütfen ırkdaşlarım. mantığınız size doğru olanı söylüyor. vicdanınız çok alçak gönüllü davrandığı için mantığınızı geri plana atmanızı sağlıyor. ben daha 19 yaşındayım ve bunları ben düşünebiliyorsam benden tecrübeli insanların düşünemiyor olması ve hala vicdanına yenik düşmesi ne büyük bir acıdır. saygılarımla…
+1
Ekim 17th, 2011 on 18:06
arkadaşlar saf olmayın foton kuşag var ama anlatılan olayların olup olmayacağını Allah bilir burada yazılanlarada pek güvenmeyin çünk yazılar ataist düşüncelere ait yazılar
demişlerki
4. kat Memelilerin ortaya çıktığı,Maymunların evriminin gerçekleştiği 40 milyon yıl süren evre.yani diyorlarki mayalar evrimin başlangıcını tespit etmişler onu pramitlerine yansıtmışlar, vay cahiller
Bu yaratılışa ve Allah a inanmadıklarının ispatı maymundan geldiklerini zannedenlerin yazılarına itibar göstermeyin
Ekim 24th, 2011 on 17:20
Levent bey ateiste itibar etmeyin demişsiniz.Ateist dediğiniz insanlar bilim adamı ve belgeleri var sizin ise kimin yazdığı kanıtlayamadığınız bir kitap!!
Ekim 24th, 2011 on 17:56
Yanlış anlaşılmasın , ben de müslümanım fakat senin gibilerinin başka görüşlere saygısız olmasına deli oluyorum.
Ekim 26th, 2011 on 11:17
Noname…. Sen bir müslüman değilsin bu 1…
Kur’an için “kimin yazdığı kanıtlanamamış” bir kitap olarak değerlendirmen senin ne kadar cahil olduğunu gösteriyor. Kapat çeneni ve sus… Beynine tükürdüğümün kara cahili…
Aralık 4th, 2011 on 23:34
dedeme göre yıllardır böyle söylentiler var.bunlara bizlerde tanık olduk mesela 2000e dünyanın sonu dediler balon oldu ama o zamanlarda hiç bir ülke savaş bahanesiyle sığınak yapmaya kalkmadı.ortada öyle çoook büyük bir savaş tehdidi yokken bugün amerika da rusya da çinde ve ülkemiz dahil birçok ülkede hızlandırılmış bir şekilde sığınaklar yapım aşamasında.sizce bu bir tasadüfmü?
Aralık 15th, 2011 on 11:58
iyi gunler.insanlik adina tum calismalari yurekten desteklerim.ancak bu calismalar bir sonuca ulasmaz.proton carpismalariyla olusmadi. gaz ve toz bulutunun carpismasiyla bir anlamda yapismasiyla olustu.su an halen bu olusum devam etmekte.onceki bilim adamlari aslinda goz onunde olani fark ettiler.simdiki bilim adamlari goz onunde olani fark edemiyolar yada bilim adami yok. simdi iyi dinleyin olusumu anlatim.madde zaten vardi bu maddeler surtunerek manyetik alan yaratti yani isi miknatis enerjisi yayar buda diger elementleri birbirine cekti boylede buyuk koloniler olustu.bizim icin doga hic degismeden heryerde ayni sekilde anlatiyor olayi.ornegin delta ovalari alivyonlarin birlesmesiyle ,bobrek tasi kucuk kum taneciklerini birlesmesiyle olusuyor.daha merak ettiginiz yada bilimsel olarak icinden cikadiginiz sorunlar olursa bana mesaj atabilirsiniz…iyi calismalar diliyorum,,,,ismet kara,,,,
Ocak 4th, 2012 on 16:52
Arkadaşlar herkezin kafasında birşeyler olması nı sağlayan sbepleri tartışmak grekirse 10.cu gezegenin bulunması bu gezegenin yörüngesi dünyaya yakın geçiyorsa
bir dolunay da dünyada yaşanan fiziksel değişiklerle kıyaslarsak dünyanın dört katı büyüklüğünde olan bu gezegen dünyada bazı fiziksel değişikliklere yol açması ve insan üzerinde oluşturabileceği etkiler biraz pahalıya patlayabilir ancak insan karekterleri üzerinde yıldızların rolü varsa bu gezenle birlikte gelen gezegenin enerjisi bedensel ve ruhsal değişikliğe yol açması mümkün ama kıyamet demek değildir bu dönemden sonra zihinsel artış olmassa devlet içinde yuvalanmış kötü amelleri bile ayıklamakta devlet zorlanıyor yoksa dünyaya hükmedecek olan İmam mehdi ve Hz İsa dünyada bulunan ateistleri geçtik inat ve inançsızlarla nasıl mücadele verecek Hz İsanın geçmiş dönemindeki zulümcüleri biliyorsunuz böyle zulümcüler şimdide var ancak bu gelecek olan foton kuşağıda denilen enerji kuşağının insan zihinlerinde yapacağı artış doğruyu ve yanlışı insanların seçebilmesini sağlayacaktır bu yanlış olan kötü olduğuna göre kötülük azalıcak kısadan özetlersem bu değişim Altın çağın başlangıcı olarak kabul edebilirsiniz
Ocak 17th, 2012 on 17:47
öncelikle şu 21.12.12 tartışması beni etkiledi.ışınlanma
zihin okuma cazip şeyler ama ucunda ölmek var.bu
insanı ütkütüyor.ama ya gerçek değilse, ya boş şeylerse
ben arada kaldım walla inansam ayrı bir tülü,inanmasam
ayrı bir türlü