2012 kehanetlerinin belkide başlangıç noktası maya takvimi.Yapılan hesaplamalarda 21 Aralık 2012 tarihinin astronomi uzmanı mayalar tarafından takvimlerinde son gün olarak işaretlenmiş olması 2012′nin çıkış sebeplerinin belkide en büyüğüydü.Tam da 21 Aralık 2012 ye alışmıştık ve yaklaşık 3 yıl bir süre kalmıştı önümüzde ki, son zamanlarda araştımacılarda maya takvimi hesaplamalarında ikiye bölünmüş duruma geldi ve maya takvimi için telafuz edilen tarih 28 ekim 2011 olmaya başladı.Bu konu üzerinde çalışmalar yapan araştırmacı Fatih Keçelioğluna göre maya takvimi 28 ekim 2011 de son buluyor.Bu sadece Fatih Keçelioğlunun incelemesi de değil.İsveçli ünlü bilim adamı Carl Johann Calleman’a göre de 21 aralık 2012 hesaplamaları yanlış ve buna
inanmak çok sakıncalı.Calleman’da maya takviminin sonu olarak 28 ekim 2011 i vurguluyor ve bu tarih dünya için bir son olmamakla birlikte aslında yeniden doğuş ve insanlık için bilinçlenme,yükselme anlamına geliyor.
İsveçli bilim adamı Johann Caleman’ın seminerlerine katılan,derslerini alan ve maya takvimi konusunda
uzmanlaşan Fatih Keçelioğlu’da kendi çalışmalarıyla takvime yeni bir yorum getiriyor.2012 deki kıyamet söylentilerini’de kabul etmeyen Keçelioğlu 2011 de takvimin son bulmasıyla insanlığın aydınlanacağını ve insan bilincinin en üst seviyeye ulaşacağını vurguluyor.
NEDEN 21 ARALIK 2012 DEĞİL’ de 28 EKİM 2011
Maya piramitleri gibi 9 kattan oluşan piramit biçiminde bir şema olan maya takvimini oluşturan bu 9 kat,aşağıdan yukarıya doğru gidildikçe,her bir kat belli zaman evrelerini yansıtıyor ve her bir evre bir önceki evrenin 20′de 1′i daha kısa yaşanıyor.İnsanlığın geçireceği bilinçlilik evrelerini gösteren bu bölümler kendi içerisinde de 7 gündüz ve 6 gece olmak üzere toplam 13 bölümden oluşuyor.İnsanlar her bir evrenin taşıdığı farklı enerjilerin etkisiyle değişim gösterebiliyor.
Arkeologların 21 aralık 2012 tarihini maya takviminin bitişi olarak hesaplamaları, İsveçli araştırmacı bilim adamı Calleman’ın tespitleriyle çelişiyor. Callemana göre 28 ekim 2011 tarihi göz önüne alındığında insanlık tarihinde yaşanmış önemli değişimler ile maya takviminin evreleri en doğru şekilde örtüşüyor.Bu değişimler ise şöyle;
İlk Kat: 16 milyar yıl kadar önce galaksilerin oluştuğu döneme denk geliyor.
İkinici Kat: 850 milyon yıl kadar önce yaşamın ortaya çıktığı dönem.
Üçüncü Kat: Memelilerin ortaya çıktığı,Maymunların evriminin gerçekleştiği 40 milyon yıl süren evre.
Dördüncü Kat: İlk İnsan türlerinin yeryüzüne çıktığı evre.
Beşinci Kat: İnsan türlerinin ve yaşamsal faaliyetlerin geliştiği, iletişim,konuşma,kültür ve sanat gibi özelliklerin oluştuğu evre.
Altıncı Kat: M.Ö 3100 yani yaklaşık 5 bin yıl önce başlayan ve medeniyetin oluştuğu evre.
Yedinci Kat: 1755 yılında başlayan ve yine insanlığın,ekonomi,endüstri ve sanayileşme gibi konularda bilinçlenme gösterdiği evre.
Sekizinci Kat: 1999 yılıyla birlikte girmiş bulunduğumuz ve hala içinde yaşadığımız,28 ekim 2011 ile son bulacağı belirtilen evre.

9. ve SON KAT “2011′de İNSANLIĞI NELER BEKLİYOR”
Yeni bir enerjinin doğacağı kesin ancak neler getireceği tam olarak bilinmiyor ancak insanlık için kaos ve kargaşanın maksimum düzeye ulaşacağı,milletler,ırklar ve toplumlar arası çatışmaların artacağı söyleniyor.11 Şubat 2011 de başlayacak ve 260 gün sürecek bu evrede aslında bu kaos ve çatışma ortamının olumlu geçeceği ve sonucunda haklı ile haksızın ayırt edilerek,maya takviminin son günü olan 28 ekim 2011 ile birlikte arınmış,uyanmış ve bilinçlenmiş,kendi kendine yetebilen insanların oluşturduğu yepyeni bir döneme girileceği belirtiliyor.
5. GECE VE EKONOMİ SİSTEMİNİN ÇÖKÜŞÜ
Maya takviminde 7 gündüz ve 6 geceden oluşan her bir katın en tehlikeli evreleri ise 5.Geceler.Bir önceki 5.geceler 2. dünya savaşını,Hitler dönemini ve atom bombalarını yaşatmış.Yani 5. geceler genellikle insanlık için tehlike çanlarının çalması ve yıkım demek anlamına geliyor.İçinde yaşadığımız 5. gece ise kasım 2007 ‘de başlıyor ve ekonomik krizin patlak verdiği dönem. Kasım 2009 dan itibaren ise gelecek bir yıllık sürede çok daha büyük ekonomik krizler yaşanabileceği ve ekonomi sisteminin tamamen çökebileceği,bunun sonucunda insanlığın paranın herşey olmadığı algısına vararak,doğa ve sezgileriyle iç içe yepyeni bir bilinçlenmenin temellerini atacağı vurgulanıyor.
28 Ekim 2011 KIYAMET Mi GETİRECEK
Tesadüf mü bilinmez ama 21 Aralık 2012 gibi 28 Ekim 2011 ‘ de cuma gününe denk geliyor.Ancak Maya takvimi dünyanın fiziksel olarak yok oluşundan hiç bahsetmiyor.Mayalara göre, tüm insanlığı kapsayacak birlik beraberlik,uyanış,aydınlanma ve yüksek bilinç evresinden bahsediliyor. Yaşadığımız dakikanın ve o an orada olup bitenlerin değerli olduğu, geçmiş ve gelecek kaygısının yaşanmadığı,paraya, mala mülke değer biçilmediği,herkesin çevresiyle,doğayla,evrenle bir bütün halinde yaşayacağı bir dönem öngörülüyor.
Anlatılanlar daha önce yaşamadığımız tecrübe etmediğimiz bir boyut sanki.İnsan okurken, incelerken ah çekmeden edemiyor.Kim istemez ki böyle bir dünyada yaşamayı.Kimbilir belki söylenenler çıkarda bu soyut dünyanın somutluklarından kendimiz soyutlayabiliriz.
Derleyen Düzenleyen: Seda Kübra Küçükaslan
Arif Baştürk
Seda Kübra Küçükaslan
Ece Bostancı
Ocak 14th, 2010 on 00:32
kendimiz hep 2012 ye alıştırdık bilemiyorum yani kesinlile 2011 e karşı çıkıyorlar.sizin açılımınız gibi açılımlarda var.sanki size katılmam gerekli.gerçi bir marksist gibi düşünmem bu süreçtedede beni çok zorluyor ama .inanmamak için bir neden yok .siz haklı olabilirsiniz
Ocak 19th, 2010 on 21:45
Yahuu benim anlamadığım kesin bilgilere ulaşmadan nasıl böyle kesin konuşuyonuz
milleti galyana getiriyonuz amacınız ne sizin MARDUK die bir gezegen var evet ama gaz bulutu oda
Mayalar gizemli bir uygarlıktı 2012 ye kadar yapmış adamlar takvimi allahtan bi mayaların
2012 de bitiyor diye bi iş yakaladınız faton kuşağına gelince ben zaman 5.boyut için
basamaktayım yavaş yavaş ilerliyorum bazen nasıl yaptığımı daha tam çözemedim insanların
benim hakkımda içinden geçirdiklerini duyuyorum şaşırıyolar 2012 beklemeye gerek yok anlican
Evrenin proğramını ,yaratılışı, doğayı ,bir hiç olduğunu ,herşeyin bütün olduğunu ,ve canlı olduğunu bunları araştırırken Nirvanaya yakınlaşırsın
Ama herşeye rağmen 2012 ihtimali yinede olabilir o tarihe yaklaştıkça ve o tarih geldiğinde anlicaz o tarihtede bu siteyi açıktut tabi bu siteye gerek kalırsa
Ocak 27th, 2010 on 01:52
Biz konuşmuyoruz bunları konuşulanları derleyip burada sizlere sunuyoruz.Nirvanayada ulaşamadık şuan sıradan insanlarız. 2012 de gerek duyarsanız bu site yine açık kalıcak ondan şüpheniz olmasın.
Ocak 29th, 2010 on 03:25
2012 ha 2011 bu önemli deil
ne olursa olsun ama insanlar için bence bu süreç hayırlı olsun diyorum
yaşayıp görelim göreceğimiz varsa ve olay gerçekse zaten insanlık tarihinde yaşanan ve atalarımız ve belki çocuklarımız göremeyeceği bir çok olay yaşacağız
iyi düşünelim ki bence bizim için insanlık için iyisi olsun…
Şubat 1st, 2010 on 06:35
Öncelikle böyle bir site açtığınız için teşekkür ediyorum. Yazılanlar heryerde olan kopyala yapıştır yazılar değil, daha orjinal ve yorum içeren yazılar.Yazan arkadaşların emeklerine sağlık..Evet 2012 veya 2011 her ne olursa olsun, ne zaman olursa olsun insanlık için hayırlısı olsun. Seller olacak tufanlar olacak bilmem ne olacak diye kimse kendini de bunaltmasın, ne olup olmayacağını bilmiyoruz, geleceğide göremeyiz, ancak hipotez ve teorileri tartışabiliriz, 2012 için birçok şey söyleniyor, zannederim ki bu kadar çok şeyin hepsi uydurmaca değildir.Bişeyler olacaktır ama biz onu nasıl hissederiz orasını bilemiyorum. C.ayşin arkadaşa katılıyorum ne göreceksek bizim için hayırlı olsun.
Haziran 8th, 2010 on 10:47
ben dünyanın sonunun geldiğine inanmıyorum ama çok köklü değişiklikler olacağı da kesin gözüküyor olası tüm olumsuzluklara yine biz insanlar neden oluyoruz bu kavmi nefret ve sevgisizlik bitirir biraz hoşgörü biraz sevgi biraz yaşadığımız dünyaya saygı olsaydı 2012 de daha az felaketler olurdu umarım sonuçta kötü ruhlar yok olurda iyi insanlarla daha güzel bir yaşam oluşur
Haziran 25th, 2010 on 15:48
maya takvimi 2011 2012de nelere olacak bana yazarmısın
Temmuz 30th, 2010 on 00:15
bence yazılanlar doğru içimdeki bütün korku geçti bence 2012 filminin adı 2032 olsaydı kimse bu kadar çok marak etmeyecekti çok yakın bir zaman olmadığı için heralde ama zaten mayalar o zaman yok olmuş onların neslinin tükenmesi bizimde dünyanın patlıyıcağını belirtmiyor
bence c.ayşın ın yazdığına katılıyorum ne olucaksa olsun ama hayırlı olsun
Ağustos 7th, 2010 on 10:51
ben bunlara inanmıyorum doğrusu bence bu tam bi saçmalık onlar nerden biliyomuş ki dünyanın 2011′de yok olacağını allahın dediği olur
Ağustos 12th, 2010 on 16:28
Uyanın bu işlerle uğraşanlar bizi başka türlü söğüşlüyor.NASIL OLUYORDA HERŞEYİN PARA OLMADIĞINA İNSANLIK UYANIYORMUŞ.SAÇMA SİZİN HABERİNİZ VARMI(ÇOCUĞU OLANLARA)ÖZEL OKUL FİYATLARINDAN YAŞAMIN BÜYÜK ŞEHİRLERDE HER ATTIĞIN ADIMDA PARA OLDUĞUNDAN AYLIK İNSAN GİBİ BİR YAŞAM İÇİN 3-5 KİŞİLİK BİR AİLENİN GEÇİM STANDARDININ NEOLDUĞUNDAN İLK ÖNCE MADDİ FERAHLIK SONRA RAHATLAYINCA SPİRİTÜEL GELİŞİM BU İŞ HEP BÖYLE OLMUŞDUR.CEBİN DOLU YARINI DÜŞÜNMÜYORSAN SPİRİTÜEL GELİŞİM ORADA BAŞLIYOR
SEVGİ VE SAYGILARLA
Ağustos 21st, 2010 on 06:29
bunu söyleyip insanları korkutmanın amacı ne mayaa.
kaç gündür uyuyamıyorum ben haberinde mi?
seni eshefle kınıyorum.tırsıyorum psikolojim bozuldu.hiç o günü düşünmüyomusunuz.size kıyamet kopmucakmı sanki ben biliyorum son dakikaya kadar filmdeki gibi saklayacaksınız o yüzden inanmıyormus gibi davranıyorsunuz.gemiler nerde lütfen biri bana söylesin.yoksa sadece sizmi biniceksiniz.ARI MAYAYA SAYGILAR…..
Ağustos 29th, 2010 on 14:13
insanlık varoldukça daha çok takvim sistemleriydi kehanetlerdi yok foton kuşağıydı güneş patlamalarıydı çıkacak ve tarihler verilecektir o yüzden her olayda korkuya şüpheye kapılmanın bir anlamı yok bence, mayalar mısırlılar nepal derken daha neler olacak görücez bakalım…..saygılar
Eylül 18th, 2010 on 13:12
önce 21 aralık 2012 dendi şimdi 28 ekim 2011 deniyor büyük ihtimale 11 şubattada olaylar başlıycakmış şimdi onamı inansak bunamı inansak diye bir durum söz konusu deyil ikisinden birine inansak elimize ne geçicek zaten en yakın olanından başlayarak yaşayıp görcez öylede böylede bu sonda yada başlangıçta yerimizi alacağız fakat hiç bir şey olmassa bu durumdan nasıl çıkacaklar bilemiyorum bunlara inanan bunca insan artık hiç bir şeye inanmaz olacak gerçi benim sorunum deyil ben yaşamak ve görmekten yanayım.
Ekim 3rd, 2010 on 07:11
vaalla ömer çelakıl denen adamda 2012 yılına işaret ediyordu..bir şeylerolcakama bence felakelerden çok güzel şeyler olacak 2011 ve 2012de..demedi demeyin..ahaada buraya yazyom…
Ekim 5th, 2010 on 09:10
HEE ya siz devam edin ben o tarihlerde çayımı içecem burdan hüp diye
Ekim 9th, 2010 on 00:29
ßen inanıyoruM ßu Maya TakviMine HatırLarsanız ömer ÇeLakıL adında ßir qenÇ Çıkıp Kuranın ŞifResi Muhaßßetini açMıştı ne iLqinÇtirKi 2006 dan ßaşLıyıP 2012 yıLına Kadar oLan sürecin Ne Kadar saKat zman oLduğunu dinLemiştiK niteKim doğruda Çıktı (endoNezYa) TsuNaMi
(aMeriKa) KatriNa İsaßeL KasırqaLarı
(Çin)ßüyüK ßir DepRem ve sonRasında öLen miLyonLarca insan
(İzLanDa) woLkaniK PatLama
PakisTan yine DepRem
daha sayaMıcaMız yüzLerce waKa
Her Şeyin 2 veya 3 senede qeLişMesi sizce diKKat Çekici deiLMi ßence ßi ŞeyLer oLucaK Şimdiden Hazır oLuN …
Ekim 12th, 2010 on 04:21
arkadaşlar
Ekim 12th, 2010 on 05:21
DOSTLARIM yüce kitabımız kuran dada haber verildiği gibi kıyamet kopacaktır. ama bu 1 günde paldır küldür olacak bişey olduğuna kimse inanmamalıdır. maya takvimine göre 2012 sonun başlangıcı anlamına gelir ve bu başlangıç cuma günü yerkürenin sıtatik enerji ve dönüşünün durup tersine dönmesiyle başlayacaktır işte o gün tanrının ahdi gerçekleşecektir. dünya geçici bir panik havasıyla sarsılacak islam dininin tekdin olduğu ve hakikati HIZLA benimsenecek, mal mülk güç silah zenginlik ve ekenomi hiçbi devlette önemsenmeyecek kadar sıradan hale gelecektir.zenginlik,yaşam kalitesi,teknoloji ve kolaylıklar hızla yayılacak ve dünya üzerinde neredeyse fakir ülke hiç kalmayacak hale gelecektir, bu dünyanın altın çağıdır ve bu çağın 50 yıl süreceği tahmin edilmektedir.
Sonrasında insanlar inancını yitirecek zenginlik,barış ve ferahın yerini tekrar hırs, güç, üstünlük, azgınlık ve savaşlar alacaktır.güneşin batıdan doğduğunda yayılan korku insanoğlunu iyiliğe seferber ettiği gibi, ardından gelen altınçağıda insanları tekrar inançsızlığa,azgınlığa ve tanrıtanımazlığa sürükleyecektir. işte o zaman büyük kıyamet dilegelecektir. salgınlar,fırtınalar,depremler,yanardağlar,mevsim anormallikleri,yağmalamalar,açlıklar, deccaliln gelişi yecüc ve mecücün tekrar dünyaya yayılması ve hz isanın yeryüzüne inmesi ve gezegendeki yaşamın son bulması. işte dünyanın sonu ve kıyamet bundan çok daha korkunç ve şiddetli olacaktır dostlarım. tanrı bizi o güne erişenlerden eylemesin amin…
Kasım 11th, 2010 on 11:47
bence bizi bişeyler bekliyor… ve ben bu olayların en başından beri bazılarımızın birer görevi olduğunu hissediyorum yani aramızdan seçilmiş olanlar var gibi geliyor bana… bunlar biri benmiyim değilmiyim bunu bilemem. ama bişey varki meraktan beni çıldırtan herşey sakinleşipte bir düzene girdiği zaman ne olacak??? bu hayatımızdan ne kadar farklı yaşayacağız yeni hayatlarımızı ve doğumlar ölümler ne denli değişecek?? bunu düşünmek belki bazı insanlara saçma gelebilir ama çevremize bir bakalım ne kadar saçmalıklarla doldu artık herzaman dediğim gibi içinde olduğumuz zamanı ben hiç sevmedim sevemedim… saygılar…
Aralık 23rd, 2010 on 02:25
tamam böyle bir inanış var ama herkesin bilimsel görüşü farklıdır.mayalara göre durum böyle.bana göre durum farklı bu bir yanılgıdan ibaret onların soyu tükenmiş olabilir fakat şu zamanda kaç çeşit ırk din ve millet var.mayalar zamanındaki diğer insanlara niye birşey olmamış önce bunu araştır.daha dünyada çözülemeyen birçok şey var şunuda kabullenmek lazın eski medeniyetlere göre çok cahiliz herşeyin kolayına kaçıyoruz çabuk panikliyoruz ve herşeye inanıyoruz.şunu unutnayalım(HERŞEYİN EN DOĞRUSUNU YANLIZCA ALLAH BİLİR) saygılarımla…bir hata yaptıysam affedin
Aralık 23rd, 2010 on 19:05
Foton kuşağına gırıceğımızı maya takvımı soyluyor. Rıvayetlere gore maya takvımının yapıldıgı donemdekı ınsanların ustbılınc duzeyıne gecmıs olması gerekır. Insanların dnalarındakı degsklkden soz edılıyor orda duralım o donemdekı ınsan kalıntıları bulunmuyormu? Tabıkı bulunuyor ve ıncelenıyor ya onların dna sındakı mutasyonlardan neden haberımız yok buyuk bı yanlıs ve bırcok acıgı olan bı hıpotez. 2012de bır sey olması ımkansız ve olmayacak demıyorum olabılır ama denıldıgı gıbı olması ımkansız…
Aralık 29th, 2010 on 23:12
ya bunu allahtan başka kimse bilmez ne olursada olsun sonuçta yinede sonunda ölcez en azzından daha fazla yaşayıp daha fazla günaha girmeyiz
Aralık 29th, 2010 on 23:15
hem başka ülkeler 20 yıl sonra için pilanlar yapıyolar bunları hiç arştırmadımı sanıyonuz araştırmışlardır ama inan madıkları için devam ettiler işlerine
Ocak 6th, 2011 on 13:51
bu kehanetler neden dünya ekonomisini yönlendiren insanları para güç ve silah etmenleri ile korkutan batı dünyasından çıkıyor Çünkü artık onların deyimi ile ikinci ve üçüncü dünya insan larıda gerek egitim gerek silah gerekse ekonomik güçlerini kendi bünyelerinde barındırmaya başlamışlardıki batı dünyası kendi tekellerini kaybetmemek için ortalıga maya kehanetleri gibi dünya batıyor gibi safsatalarla insanların bilinç altına korku yerleştiriyorlar
Ocak 7th, 2011 on 14:05
başka bir kaynakta maya takviminin miladi takvime uygulanmasında m.ö.1 yılından m.s.1 yılına geçildiği dolayısıyla da 2 yıllık bir sapma olacağı yazıyordu. eğer öyle ise tahminlerde 2 yıllık gecikme olması gerekmiyor mu? gerek güneşten gerekse diğer yıldızlardan ve gezegenlerden gelen ışın ve enerjilerin insan psikolojisini etkilediğinin farkındayım. mayalar bu etkiye işaret ediyorlar sanırım. dünyanın ekseninde oluşacak bir kayma da ışınların açısını değiştirecektir. kıyametten filan korktuğum yok kendi payıma. gelecekse gelsin. fakat insanların bilinçlerinde oluşacak evrim bahsi bana mantıklı geliyor. bu değişimin karşı değişimi olacağına da inanmıyorum olacaksa, çünkü düşünsel anlamda gelişmiş insan çocuğunu da iyi yetiştirecektir ve bu böylece sürecektir. hayırlısı neyse o olacaktır inancındayım. içinizi ferah tutun derim…
Ocak 9th, 2011 on 01:05
sonuç olarak kıyamet kopacak mı?ben paraylan ilgili bölümü anlamadım.Bana daha ayrrıntılı mesajla anlatır mısınız?anlayanlar da anlatırsa memnun olurum.:)
Ocak 9th, 2011 on 01:15
paraylan ilgili kısmı anlayan ya da yazan kişi ayrıntılı olarak açıklarsa ç:)
ooook mutlu olurum
Ocak 9th, 2011 on 11:14
arkadaşlar okuyun okumayın demiyorum ama fazlada kafa yormayın yukarda bi arkadaşında dedıgı gibi neden bu fikirler hep batılılardan çıkıyor neden amerika gelecegin 1000 yıllık planlarını yapıyor amaç insanları böyle şeylerle meşgul edip yollarını rahatça kat etmek istiyorlar…arkadaşlar herşey biz insanların başının altından çıkıyor bizler ne yaptıgımızı bilirsek bu dünya ya birşey olmaz tabi dünyanın da kendine göre bir işleyiş şekli var degişmeyen tek şey degişimin kendisidir bu yüzden bırakalımda dünyada kendi işini yapsın…
Ocak 16th, 2011 on 14:35
bunlar sadece efane ggibi bişey hepiniz salak gibi yrum yapmısınız.hem 80 yaşında adamım.ben ölmedim de siz mi öleceksiniz kusuruma bakmayan 4 ay sonra ölecekmişim bu yüzden tüm sapıklıkları yapmaya çalışıyorum.()(:
:<
Ocak 18th, 2011 on 15:32
maymundan gelenler korksun bundan-hala aptal aptal seylere inanıyosunuz ;acın kuran okuyun
Ocak 25th, 2011 on 15:49
gidin ya işinize allah samettir allah hereşeyi bilir allaha güvenin allaha
Ocak 31st, 2011 on 23:51
“tüm insanlığı kapsayacak birlik beraberlik,uyanış,aydınlanma ve yüksek bilinç evresinden bahsediliyor. Yaşadığımız dakikanın ve o an orada olup bitenlerin değerli olduğu, geçmiş ve gelecek kaygısının yaşanmadığı,paraya, mala mülke değer biçilmediği,herkesin çevresiyle,doğayla,evrenle bir bütün halinde yaşayacağı bir dönem öngörülüyor.”
Bu bölüm sanki mahşer gününü anlatıyor.(Artık dünyevi şeyleri kimse umursamıyor vs.vs.)
FAKAT KIYAMET GÜNÜNÜ PEYGAMBERİMİZ BİLE BİLMİYORMUŞ => “Sana kıyameti, ne zaman gelip çatacağını soruyorlar. De ki: Onun ilmi ancak Rabbimin katındadır. Onun vaktini O’ndan başkası açıklayamaz. O, göklere de yerlere de ağır gelmiştir. O size ansızın gelecektir. Sanki sen onu biliyormuşsun gibi sana soruyorlar. De ki: Onun bilgisi ancak Allah katındadır. Ama insanların çoğu bilmezler” (el-A`râf 7/187).”.MAYALAR NE BİLSİN diye düşünüyorum.(Sadece fikir.)
Şubat 6th, 2011 on 16:15
Arkadaşlar burada yazan hersey doğru bnce dünya eninfde sonunda yok olucak ve ben bunları göreceğim için çok sanslı olduğumu düşünüyrm belki ben yok olduğunu görmem ama en azından değişimşeri görürüm ve bence 28 ekim 2011 bitiş değil yeni bir başlangıc olacak
Şubat 19th, 2011 on 08:11
maya takvimi güneş yilina mı yoksa ay yılına mı esastir? yukarda arkadaşin dedigi gibi kıyameti CC ALLAH bilir…
Şubat 23rd, 2011 on 21:54
allahtan başka ilah yoktur vede bunları ondan başkası bilemez allahın işine karışmayın
Şubat 23rd, 2011 on 21:57
ya siz kuran okumayı biliyomusunuz …. bilseydiniz mayaymış şuymuş buymuş demezdiniz
Mart 6th, 2011 on 16:45
arkadaslar bu mayalarn mayası bozuk
Mart 7th, 2011 on 16:06
11 şubat 2011 e girdik bakak ne olcak
(Kıyamet’i Hz. MUHAMMED (S.A.V) bilemedi mayalar mı bilcek
NEDEN 2012 DİNLER NE DİYOR ?
“Ey Muhammed, sana kıyamet saatinin ne zaman gelip çatacağını soruyorlar, de ki: ‘ Onu ancak Rabbim bilir, onun vaktini O’ndan başka belirtecek yoktur. Göklerin ve yerin, ağırlığını kaldıramayacağı o saat, sizlere ansızın gelecektir.’ Sen sanki öğrenmişsin gibi sana soruyorlar, de ki: ‘Onu bilmek ancak Allah’a mahsustur, ama insanların çoğu bu gerçeği bilmezler.” (Araf Sûresi: 7/187)
Bu ayette “Kıyamet” in tarihinin bilinemeyeceği ön görülmüştür. Ancak bir depreminde ne zaman olacağını bugün bilemiyoruz. Ancak tahminlerde bulunabiliyor ve bazı belirtilerinden bahsedebiliyoruz. Örneğin Marmara depreminden bahsederken, 1999 depremlerinden sonra stress birikiminin Marmara denizinde artmış olmasını veya KAF’daki kırılmanın doğu-batı doğrultusunda gerçekleştiği gibi sebepler öne sürüp, uzun zamandır bu bölgenin suskun olması gibi belirtileri ortaya koyabiliyoruz. Ama Marmara depremi şu gün , saat veya dakika da olacaktır diyemiyoruz. Uzmanlarımızın ortak görüşü 30 yıl içinde bir depremin olma olasılığını çok yüksek oluşu. Kısaca, kıyamet’inde tam olarak tarihini bilemeyiz ancak belirtilerini tespit edip, çok yaklaştığını veya görece bir tarih içerisinde gerçekleşebileceğini ortaya koyabiliriz.
Dünya üzerindeki tüm toplumlar binlerce yıldır, ileriki bir tarihte kavuşacakları mükemmelliyeti beklemişlerdir. Ve bu farklı kültürler bu dönem için farklı isimlerde kullanmışlardır.En çok kullanılan tabir ise “Altın Çağ” olmuştur. Kur’an-ı Kerim’de ki kıyamet kavramıda bu yönde görülebilir. Zaten kıyamet kelimesi “kıyam etmek” yani “ayağa kalkış” manasını taşımaktadır. Bunu mükemmelliğe ulaşma olarakta algılayabiliriz. Bu “çağ” kavramının neden oluştuğunu aslında anlamak çok zor değil. Dünya’nın geçmişi sayısız felaketle doludur. Bu felaketlerde pekçok medeniyet ardında iz bile bırakmadan yok olmuştur. Bunlardan en ünlüsü artık efsaneye dönüşmüş olan “Atlantis”‘tir.
Aslında Kur’an-ı Kerim’de de geçmiş olaylardan, yok olan kavimlerden ve nesillerden bahsedilmektedir.
“Onlardan önce nice nesilleri yok ettiğimiz görmediler mi? Onları , sizi yerleştirdiğimiz bir şekilde yeryüzüne yerleştirmiş, gökten bol yağmur yağdırmış, altlarından ırmaklar akıtmıştık. Fakat onları günahlarından ötürü yok ettik ve aralarından başka bir nesil yetiştirdik.” (En’am Sûresi: 6/6)
Kur’an-ı Kerim’de çok açık bir şekilde “nice nesillerin yok edildiği” cümlesi kullanılmış. Ama en dikkat çeken kısım “aralarından başka bir nesil yetiştirdik” olarak göze çarpıyor. Yani burada bahsedilen “yok ediliş” veya “kıyamet” , o dönemin insan neslini tamamen yok etmemiş. Aralarından kurtulanlar olmuş. Ki, Kur’an-ı Kerim bu kurtuluşlardan da bahsetmiş,
“Sizden önce geçen Nuh, Ad, Semud milletlerinin ve onlardan sonra gelenlerin haberleri size ulaşmadı mı?” (İbrahim Sûresi: 14/9)
Acaba bunlar artık efsaneleşmiş isimler olan Mu, Lemurya ve Atlantis olabilir mi? Ne dersiniz?
” Gerçekleşecek olan! Nedir o gerçekleşecek olan gün? Gerçekleşecek olanın ne olduğunu sana ne bildirir? Semud ve Ad milletleri tepelerine inecek bu gerçeği yalanladılar. Bu yüzden Semud milleti zorlu bir sarsıntı ile yok edildi. Ad milleti de bu yüzden önünde durulmaz dondurucu bir rüzgarla yok edildi… Ey İnsanlar! Su taştığı vakit, size bir ibret olmak üzere, anlayışlı kulaklar anlasın diye süzülen gemide, sizi Biz taşımışızdır.” (Hakka Sûresi: 69 / 1-7 , 11-12)
” Ad, Semud milletleri ile Ress’lileri ve bunların arasında birçok nesilleri de yerle bir ettik. Her birine misaller vermiştik ama dinlemedikleri için hepsini kırdık geçirdik” (Furkan Suresi: 25/38-39)
Çok net bir şekilde, sırasıyla yok olan milletlerden onların nasıl yok olduğunan bahsediyor. Ve bu yok oluş gelmeden önce uyarıldıklarından bahsediyor. Yani belirtilerin varlığından ve bunların gerçekleşmesinden bahsediyor. Ve aynen bizim neslimize yapıldığı gibi geçmişleriyle ilgili misaller verildiğinden bahsediyor.
Peki bu belirtileri nasıl tespit edeceğiz? İşte bu noktada kaynak olarak dini inanışlardaki ve dini kitaplardaki kıyamet belirtilerini araştırmamız gerekir.
BUDİZM
Budizm kıyamet gününde ortaya çıkacak bir kurtarıcıdan bahsedilmekteder. Maitreya’nın yirminci yüzyılın bitiminden sonra geleceğine inanılır. Budist öğretisinde önemli bir konumu olan bu inanış, aynı zamanda gelecek çağın isminide oluşturmuştur.
“Maitreya Çağı”‘nın ne zaman başlayacağına dair bir kehanetleri vardır: “Gize Sfenski uyarısını duyurduğu zaman büyük şeyler için hazırlanın…” İlk bakışta tuhaf görünen bu bilgi Ünlü bir kahin olarak tanınan Edgar Cayce’in ” Değişiklikler zamanı yaklaştıkça, içinde (Atlantisliler’in) belgelerinin Tek Tanrı’nın yasasının inisiyeler için muhafaza edilmiş olduğu bu üç yer belki de açılacaktır: Bimini Adası yakınındaki tapınak yeniden su yüzeyine çıkacaktır; Mısır’da arşivler tapınağı bulunacaktır; ve hiç şüphesiz ki Atlantis Ülkesi’nin kalbine yerleştirilmiş olan bu belgeler de keşfedileceklerdir. Belgeler aynıdır.” şeklinde ve bazı kaynaklarda Sfenks’in ayakları dibindeki bir odadan elde edilecek belgelerden bahsetmesi ilginç bir rastlantıdır.
Prof. Nicholas Roerich’in yaptığı araştırmalarda Budist rahipler, Dünya’nın bir “Devre sonu” na doğru yaklaşmakta olduğunu ve “”Yıldızlar yeni bir Çağ oluşturmaktadır. Kozmik ateş bir kez daha dünyaya yaklaşmaktadır. İnsanlık bir kez daha , ruhun yeterince gelişip gelişmediği görmek üzere denenecektir…” şeklinde bir bilgi söz konusudur.
HİNDUİZM
“Dejenerasyonun bu noktasında Vişnu, yeryüzünde, beyaz bir ata binmiş bulunan Kalki olarak şahsen ortaya çıkacaktır. Vişnu’nun onuncu enkarnasyonu olan Kalki, kolunu yukarıya kaldırmış bir halde ve bir kuyruklu yıldız gibi alev alev yanan, kınından çekilmiş bir kılıç taşıyarak dünyayı bir baştan bir başa geçecektir. Kötülükleri yok edecek,bir sonraki çağda yeryüzünün yeniden düzenlenişi ve erdemin yeniden kurulması için yolu açacaktır.”
Hindistan ve Tibet’teki yazıtlarda Karanlık Çağ olan “Kali-Yuga”dan (Demir Çağı) sonra “Satya Yuga”nın (Işık çağı) başlayacağını söyler. “Kali-Yuga”nın yani uzun süredir içinde bulunduğumuz devremizin sona erişinin alametlerinden biri de astroloji olarak açıklanmıştır:
“Kalki Avatar sekiz insanüstü yeteneğiyle dünyaya inecektir. Güneş, Ay, Tishya ve Jüpiter gezegeni aynı konakta oldukları zaman yeni bir çağ başlayacaktır.”
Tishya’nın bir gezegen mi ,yoksa başka bir gök cismi mi olduğu kesin olarak bilinmiyor. Ancak Eski Çin ve Tibet Astrolojisinde Ti-sha’nın “Dünya’nın Celladı” diye anılan 72 kötü niyetli yıldızdan birinin adı olduğu bilinmekte.
ŞAMANİZM
Altaylı Şamanistler kıyamet’e “Kalgançı Çak” adını vermişlerdir. “Kalacak olan çağ” anlamına gelmektedir W.Radloff (Proben I, 167-170) ve V.I. Vertibitsky (Altayskie inorodtsı 114-117) tarafından “Kalgançı Çak” ı tasvir eden iki rivayet tespit edilmiştir. Birincisi Televütler’e, ikincisi Telengitler’e aittir. Televütler’in rivayetinde:
” Kalgançı çak geldiği zaman gök demir, yer sarı bakır olur. Hanlar hanlara saldırır, uluslar birbirine kötülük düşünür. Katı taşlar ufalanır, sert ağaçlar kırılır. Kişi bir dirsek kadar küçük olur. Başparmak kadar erkek olur. Erlerin dizgini kısa olur. Ayak takımı bey olur. Baba çocuğunu, çocuk babasını tanımaz. Yaban soğanı pahalı olur. At başı kadar altına bir kap yemek verilmez. Ayak altında altın bulunu onu alacak kimse bulunmaz.”
Telengitler’in rivayetini ise 2012′de neler olabilir kısmımızda ele alacağız.
TEVRAT
Kıyamet günü kutsal kitaplardan biri olan Tevrat’ta oldukça geniş işlenmiş bir konudur. Pek çok kısmında belirtiler ve gerçekleşecek olanlar anlatılmıştır. Şimdi bunları görelim.
“Ve o gün vaki olacak ki, büyük boru çalınacak…” (İşiya, Bab: 27/13)
Peki o gün gelmeden önce öngörülen belirtiler neler?
“İşte Rabb’in Günü geliyor ve senin çapul malını senin içinde pay edecekler. Çünkü bütün milletleri Yerusalim’e karşı cenge toplayacağım ve şehir alınacak ve evler yağma edilecek ve kadınlar kirletilecek ve şehrin yarısı sürgüne çıkacak. Kavmin arta kalanları ise şehirden kesilip atılmayacak” (Zekarya, Bab: 14/1-2)
“Ve bela şu olacak, o bela ki… Ayakları üzerinde dururken etleri eriyecek ve gözleri çukurları içinde eriyecek ve ağızlarında dilleri eriyecek…” (Zekarya, Bab: 14/12)
Belkide bir Atom bombasının kullanılacağı bir savaştan bahsediliyor. Ve bir başka kısımda toplumsal dejenerasyondan bahsediyor:
“Ve çocukları onlara reis edeceğim ve küçük çocuklar onlara saltanat edecekler. Ve kavm karşılıklı birbirine ve herkes komşusuna gadredecek; çocuk ihtiyara karşı ve alkaç adam itibarlıya karşı hayasızca davranacak. …Ey kavmim sana yol gösterenler seni saptırıyorlar ve yürüyeceğin yolu bozuyorlar.” (İşya, Bab: 3/4-5,12)
Doğal afetler…
“İşte Rabbin günü geliyor… Ve o gün onun ayakları Yeruşalim önünde, şarkta olan Zeytinlik Dağı üzerinde duracak ve Zeytinlik Dağı şarka ve garba doğru ortasından yarılacak ve çok büyük bir dere olacak ve dağın yarısı şimale ve yarısı cenuba çekilecek.” (Zekarya, Bab:14/1-4)
“Bütün memleketi viran etmek için, Rab ve gazabının silahları uzak bir diyardan , göklerin ucundan geliyorlar” (İşiya, Bab:13/5)
“Ve o gün vaki olacak ki, ışık olmayacak, ışıldayanlar kararacak; fakat Rabbin bildiği bir gün olacak; gündüz de olmayacak ; gece de olmayacak ve vaki olacak ki, akşamleyin ışık olacak. Ve o günde vaki olacak ki, Yerusalimden diri sular çıkacak; onların yarısı şark denizine, yarısı garap denizine akacak; yazın da kışın da böyle olacak. Ve bütün dünya üzerinde Rab kral olacak; o gün Rab bir ve ismi bir olacak” (Zekarya, Bab: 14 / 6-9)
Rabb’in ismi tüm dünya üzerinde bir olacak sözü dinlerin birliğinin ifadesidir. Gerçekleşecek bir olay sonrası din birliğinin sağlanacağı ifade edilmiş.
“… Bu iş de bir lahzada ansızın olacak. Orduların Rabbi tarafından, gök gürlemesi ile ve zelzele ile ve büyük gürültü ile kasırga ile ve sağanakla ve yiyip bitiren ateş lavı ile yoklama olacak” (İşiya, bab: 29/5-6)
“Bundan ötürü gökleri titreteceğim ve ordular Rabbi’nin gazabında ve kızgın öfkesi gününde dünya yerinden oynayacak” (İşiya, Bab: 13/13)
İklim değişikliklerndende bahsedilmektedir. Dünya’mızın ikliminin son yıllarda belirgin bir şekilde değiştiği ve kurak bir iklimin dünyayı kaplayacağına dair bilimsel açıklamalar her geçen gün artmaktadır…
” Ve Mısır diyarı virane ve çöl olacak…Ve Mısır diyarını Sevene kulesinden Habeş ili sınırına kadar bütün bütün çöl ve virane edeceğim…” (Hezekiel, Bab: 29/9,10)
” Ve o gün vaki olacak ki, Rab Mısır ırmaklarının sonlarında olan sineğe ve Aşur diyarında olan arıya ıslık çalacak… Ve o gün vaki olacak ki, bin gümüş dğerinde bin asma kütüğü olan her yer çalılık ve dikenlik olacak. Adam oraya oklarla ve yayla gelecek, çünkü bütün memleket çalılık ve dikenlik olacak.” (İşaya, Bab: 7 /12,23)
” …Ve Nil’in bütün derin yerleri kuruyacak ve Aşur’un kibri kırılacak ve Mısır’ın asası elinden gidecek” (Zekerye, Bab: 10/11)
İNCİL
Matta İncil’inde Hz.İsa’nın kıyamet ile ilgili açıklamaları şu şekilde ifade edilmiş:
“İsa Zeytinlik Dağı’nda otururken, şahitleri gelip, bir kenarda ona sordular: ‘Söyle bize, bu olayla ne zaman olacak ve senin gelişinin ve dünyanın sonunun belirtisi ne olacak?’
İsa onlara şu cevabı verdi: Sakın, sizi kimse yanıltmasın. Çünkü bir çokları benim adımla gelip: Mesih benim, diyeceklerdir ve birçok kimseleri yanıltacaklardır. Savaşlardan ve savaş gürültülerinden konuşulduğunu işiteceksiniz. Sakın telaşlanmayın. Çünkü bunların olması gerekiyor. Ancak bu daha, son değildir. Çünkü ulus ulusa karşı ülke ülkeye karşı gelecektir. Yer yer kıtlıklar , depremler görülecektir. Bütün bunlar doğum sancılarının başlangıcı olacaktır… Birçok yalancı peygamber ortaya çıkacak ve pekçoklarını yanılacaklardır. Ve fesa çoğalacağı için, çoklarında sevgi sönecektir. Fakat sonuna kadar dayanan kurtulacaktır. Ve melekutun müjdesi , bütün milletlerin yüzüne karşı tanıklık etmek üzere, dünyanın her tarafına duyurulacaktır. Ve son, o zaman gelecektir.” (Matta, Bab: 24/3-14)
Aradan geçen yıllar bu öngörülerin çoğunluğunun gerçekleştiği yıllar oldu. Özellikle son dönemlerde kendininin mehdi veya peygamber olduğunu öne süre o kadar çok insan türediki, bu öngörünün gerçekleştiğini açıkça söyleyebiliyoruz. Ve gene bahsedildiği gibi bugün dünyada uluslar uluslara, ülkeler ülkelere ve hatta dinler dinlere karşıdır. Sadece müslüman olduğu için batı toplumlarının baskısı altına giren 1 milyardan fazla insan şuan yaşamını her geçen sene daha büyük zorluklar altında geçirmektedir. Ve yakın bir gelecekte gerçekleşecek yeni bir Irak savaşı belkide daha büyük bir savaşı tetikleyecektir. Belirtilerden gerçekleştiği aşikar olan en çarpıcı kısım depremlerdir. Bilim dünyası henüz kabul etmesede dünyadaki depremlerde belirgin bir artış vardır. Örneğin 1970-1990 yılları arasında 8.0 ve daha büyük kuvvetteki depremlerin toplam adedi 10′u bulmaz. Ama sadece 1992-2002 arasında 10′dan fazla 8.0 ve üzeri deprem yaşanmıştır dünyamızda. Dünyadaki sevginin söneceğinden de bahsetmiş. Düşünün bir kere, etrafınızdaki kaç kişinin gerçekten samimi olarak sizi sevdiğinden eminsiniz? Öyle bir dünyada yaşıyoruz ki, artık bırakın iki farklı insanı, kardeş kardeşi vurur oldu. Değil mi?
KUR’AN-I KERİM
“İnsanları arkadan çekiştirip, kaş göz hareketleriyle alay edenlerin vay haline! O ki bir mal toplamış ve onu saymaktadır. Malının, kendisini ebedi yaşatacağını sanır. Hayır, andolsun ki, o hutame’ye atılacaktır. Hutame’nin ne olduğunu bilir misin? Allah’ın tutuşturulmuş bir ateşidir. Çıkar gönüllerin üstüne! O kapatılacaktır onların üzerine. Uzatılmış sütunlarda” (Hümeze Suresi: 1-9)
İçinde yaşadığımız dünyada artık pek çok insan hayatı sadece para, mal, mülk sayıp , bunların onu ebediyen yaşatacağını düşünmüyormu? Çevrenizdeki insanlara bir bakın. Bir vurdum duymazlık, bir sarhoşluk içindeler. Sanki herşey daimimiymiş gibi…(Kur’an-ı Kerim’in şifresini çözdüğünü iddia eden Ömer Çalakıl bu ayette sözü edilen olayın 2004-2005 yıllarında gerçekleşeceğini öne sürmüştür. Bekleyip, görmekten başka şans yok…)
Aslında bu kısıtlı bir örnekti. Şimdi Kur’an-ı Kerim’in en bilinen ve üzerinde tartışılan alametlerine bakalım.
“Ye’cûc ve Me’cûc’un seddi yıkıldığı zaman her dere ve tepeden boşanırlar. Gerçek vaad yaklaştığında inkar edenlerin gözleri beliriverir: ‘Vah bize! Bundan önce gaflet içindeydik, hem de zalimdik’ derler.” (Enbiya,96-97)
“Ve bin yıl tamam olunca, Şeytan zindanından çözülecektir. Ve yerin dört köşesinde olan milletleri, Ye’cûc ve Me’cûc’ü saptırmak ve onları cenk için bir araya toplamak üzere çıkacaktır.” (İncil, Vahiy,Bab: 20/7)
Henüz ne olduğuna dair kesin bir açıklama yapılamayan bu varlık , varlıklar yada sembolik isimler yaşanacak yıkımdan önce ortaya çıkacaktır. Kimilerine göre Ye’cûc ve Me’cûc Kur’an’da nefsani azgınlığın sembolüdür.İncil’deki bilgiye göre de bu bin yıl tamamlanınca veya bir süre sonra gerçekleşecektir. Ve bin yılı tamamlayalı sadece 3 sene kadar oldu !
“Artık sen, o göğün açıkça izlenen bir duman getireceği günü gözle! İnsanları kuşatıp sarar. İncitici bir azaptır bu! ‘Ey rabbimiz! Kaldır bizden bu azabı. Biz gerçekten müminleriz.” (Dühan Suresi 10-12)
Yaşar Nuri Öztürk, “Cevap Veriyorum” isimli kitabının 128′inci sayfasında bu ayeti “Zehirli gazların atmosferi kuşatması ve yaşamı zorlaştırması Kur’an açısından bir kıyamet alâmeti sayılır mı?” şeklindeki soruya yanıt olarak vermiş ve “Kur’an’ın bu beyanına, günümüz bilim çevrelerinin ekledikleri şunlardır: Zehirli gazların atmosferi tahribi sonucu kirlenen hava yüzünden doğal kaynaklar tahrip olacak, yaşam alabildiğine zorlaşacak” şeklinde eklenti yapmıştır.
Ve yine “Yeryüzünün çölleşmesini bir kıyamet alâmeti olarak görenler vardır. Bunu Kur’an açısından nasıl açıklarsınız?” şeklindeki sorya aşağıdaki ayetlerle yanıt vermiştir:
Genel durumu gösteren , “O öyle bir gündür ki, dağları yürütürüz; yeryüzünü çırılçıplak görürsün. İnsanları huzurumuzda toplamış, içlerinden hiçbirini hesap dışı bırakmamışızdır.” (Kehf Suresi:47)
Ve “çırılçıplak bırakma”yı anlatan “Biz, yeryüzündeki şeyleri bir süs yaptık ki, insanları, içlerinden hangisi iş ve üretim yönünden daha güzeldir diye imtihan edelim. Ve şu da bir gerçek ki, biz, yeryüzündeki her şeyi, bitki bitirmeyen ve ölüme yol açan kupkuru bir toprak haline elbette getireceğiz.” (Kehf Suresi 7-8) ayetlerinde de yeryüzünün bir gün bir çöl haline geleceğinden bahsediyor. Aslında son derece hızlı bir şekilde eriyen buzulları, her geçen gün artan küresel ısınma etkilerini, yok olan su kaynaklarını, delinen ozon’u ve bilim adamlarını hergün söylediği sera etkisini bir düşündüğümüzde bu günlerin pekte uzak olmadığını anlayabiliriz.
Yaşar Nuri Öztürk, Neml Suresi 82.ci ayetteki Dâbbe’yi Stephen Hawking olarak ileri sürmüştür. “O söz tepelerine indiğinde, yeryüzünden onlar için bir dâbbe/debelenir gibi yürüyen bir canlı çıkarırız da o onlara, insanların bizim ayetlerimize gereğince inanmadıklarını söyler.” (Neml Suresi: 82) .Kendi yorumunu aktaracak olursak,
” 1) Dabbetül arz bir insandır. Konuşmakta, uyarmaktadır. Neden böyle bir varlık, insan olarak değil de dabbe olarak anılmaktadır.Bunun böyle olması dabbenin alametlerinden biridir. O, tüm hikmetli konuşmalarına , uyarılarına rağmen fiziksel özellikler bakımından tam fonksiyonel bir insan değildir. İnsanın hareketlerini sergilemekten çok, debelenen bir varlıkğın hareketlerini sergilemektedir… İnsandan çok, debelenen varlığı andıran fizik görünüm içinde en ileri fikir ve bilim verilerini üreten ve insanlığa ulaştıran varlık olmak, insanlığı sonunu haber veren dabbetül arzın belirgin niteliğidir.
2) Dabbetül arz, meramını “teklim” yoluyla anlatır. Kur’an , sözle anlatım için daha çok “kavl” (söz), “beyan” (açıklamak), “hadis” (söz) kelimelerini kullandığı halde dabbetül arzın meram anlatışını ifade için “teklim” sözcüğünü seçmiştir. Allah’ın insanla konuşması da bir teklim olayıdır. Bu telimin değişik uygulamalarının olduğunu Kur’an’dan öğreniyoruz. Vahiy bunlardan biridir. Unutulmaması gereken şudur: Allah’ın insanla tekliminde doğrudan ve kelimelerle konuşmak söz konusu değildir; daime işaretler ve aracılar kullanılır. Başka bir deyişle, teklim de kelimeleri ancak konuşanla muhatap arasındaki vasıtalar kullanabilir. Nitekim, Allah’ın insanla “konuşması”ndan söz eden Şura Suresi 51.ayette de teklim sözcüğü kullanılmıştır. Allah’ın beşerle konuşması ancak “teklim” yoluyla mümkündür. Dabbetül arzın konuşması da, en azınan dünyanın sonuna ilişkin uyarısı, işaretlerle, aracılarla konuşma olacaktır. Onun kendisi de zaten normal bir insanın bedensel fonksiyonlarını sergilemekten uzaktr. O; beyni, bilgisi ve ruhuyla öne çıkan bir varlıktır….
Bana göre , Dabbetül Arz, insanlığı, kıyametin yaklaştığı yolunda sürekli uyaran ve nitelikleri Kur’an’daki tanıma tıpa tıp uyan Stephen Hawking’dir. Stephen Hawking, bizim Kur’an’dan hareketle altını çizdiğimiz uyarıların hemen tümünü , bir fizikçi bilim adamı sıfatıyla tek tek dikkatlere sunarak insanlığın önümüzdeki bin yıl içinde yok olma tehlikesiyle yüz yüze bulunduğunu ilan etmiştir. ”
SONUÇ
Konunun en başında , Kur’an’ın ve diğer din kaynakların kıyametten zaten bahsettiğini ve belirtilerinin olduğunu , bunları sırasıyla yaşayacağımı anlattığını söylemiştik. Aynen bizden önceki nesillere olduğu gibi. Görüldüğü gibi, Budizm, İncil, Tevrat, Kur’an-ı Kerim birçok belirtiden bahsediyor. Ve dikkatli bir şekilde okunursa, sembolik kelimeler yorumlanacak olursa pek çok belirtinin zaten gerçekleştiğini görebiliriz. Daha doğrusu toplumsal veya dünyasal yaşamla ilgili belirtiler gerçekleşmiş durumda, sıra fiziksel belirtilerde. Aslında bu belirtileride son yıllarda yaşamaya başladık. Hepimiz içimizden ne oluyoruz demeye başladık.
Tüm bu nedenlerden ötürü Mayalarca öngörülen 2012 yılı bir tesadüf veya hurafeden çok önem verilmesi gereken bir tarih olarak önümüze çıkıyor. Belkide Mayalar aynen bizim dini kitaplarımızda olduğu gibi onlarada Peygamberleri aracılığıyla iletilmiş başka ve belkide daha net ortaya konan bilgileri bizlere iletmeye çalışıyorlardı. 2012′de yaşayacağımız “kıyamet” midir, yoksa bir felaketmidir bilinmez ama belkide insanlığa yeniden başlama şansını verebilecektir. Savaşsız, acısız, feryatsız, kötülüğün olmadığı bir dünya…
Bu bölümde dinler üzerinde ayrıntılı bir yorum yapmak yerine, ayetleri ve bilgilere ağırlık vererek, yorumları sizin yapmanızı arzu ettik. Belki de son günlerde ileri sürülen Kur’an-ı Kerim şifresi burada yaptığımız yorumun[/B][/B][/I] yanlış olmadığını ortaya koyacak. Temennimiz, gelecek için en iyisi ne ise, onun gerçekleşmesi.
Mart 8th, 2011 on 22:50
korkyorum
Mart 13th, 2011 on 15:31
elbetteki her canlı ölümü tadacak lara.korkmak niyekine
önemli olan ölüme hazırlıklı gidebilmek.maya takvimi ve digerleri insanı korkutur.huzur bulmak için namaz ,kuran,iman şart
teşekkürler
Mart 14th, 2011 on 23:22
Katılıyorum fatih.
Mart 22nd, 2011 on 14:34
ya üff!!zaman da yaklaştı hem 2012 ye hem de 28n 3kime
Nisan 20th, 2011 on 22:05
tabii ki Allah bilir ama herşeye karşı imanımızı sağlam tutalım..
Mayıs 2nd, 2011 on 17:37
Bunu sadece Yüce Rab bilir. Kuranda eğer geçiyor ise doğrudur. Ama kensin olmayan birşey. Maya takviminde 2012 son diye gösteriliyor. Ama bazı kişiler ise bunun 2011 oluğu idda ediliyor. Dediğim gibi kesin bilgi değil. Eğer Allah ki kuranda belirtmiş olsa idi inanmak daha kolay olacaktı. Ama böle herkez istediğini söğlüyor ve biz bir topluluk olarak çoğu zaman yanlış tarafa yönlendiriliyoruz. Bunun sebebi araştırma yapmadan herkezin düşüncelerini dile getirmesi ve kesin konuşmasıdır.
Mayıs 21st, 2011 on 13:42
2012 veya 2011 fark etmez sonuç insanların inanan ve inan mayan olarak ayrılması ve inanan ların üstünlüğüdür mehdiye yaklaştık olarak algılıyorum
Haziran 3rd, 2011 on 17:37
Az kaldı zaten.
Bugün 3 Haziran
139-140 gün müne kaldı
Haziran 11th, 2011 on 18:50
ya nerden bileceksiniz ki yasamadan bilemeyiz ALLAH bilir…
Haziran 28th, 2011 on 00:08
ben kıyametin kopacagına fazLa ınanmıorum fakat , 28 ekim 2011 tarıhınde foton kuşagına girilecegi söyleniyor. göktaşı çarpabilir , felaket oLabiLir. bunLar doğaldır fakat, kıyametin kopacagını bır tek allah biLir ve bu biLinç bbirtek allaha mahsustur. foton kuşağna girilecegıne ınanıorm. gırıldıgınde ınsanlar ölmsuz olacak dusuncesıne de ınanmıorm. açıkcası söylenenler birbirini tutmuyor. sadece foton kusagına girileceqıne ınanıorum.
Haziran 28th, 2011 on 00:12
ve sunu da ekleyeyımkı maya takwımının bıtmesi, dunyanın son bulacagı anlamına gelmıyor…..
Ağustos 1st, 2011 on 23:42
28 ekimde başlayacak süreç 13 gün sürecektir, 11.11.11 de üst boyutların kapıları 3. boyuta açılacaktır. Bu süreç bir sene sürecektir. Ve dönüşüm 12.21.2012 de tamamlanacaktır. Sevgilerle.
Ağustos 28th, 2011 on 22:20
benim görüşüm bu konuda dünyadaki karışlıktan ilgimi çekiyor ama yinede herşeyi allah billir ama şuki mayalara karşı inancım bu aralar artmaya başladı 2012 %100 doğru olabilir biz aslında daha zeki ve daha güzel düşünmemiz gerken bir yıl geliyor.. (şöyle söyliyim ki allah karşı inancınzı sakın kaybetmeyin)
Eylül 12th, 2011 on 00:04
Herkes değişik bir şeyler yazmış. Yorumların hepsini okumamakla beraber, anladığım kadarıyla çoğunluk böyle bir olayın eninde sonunda insanoğlunun başına gelebileceği konusunda hemfikir. Sonuç nasıl ve ne olursa olsun yapmamız gereken, hiç ölmeyecekmiş gibi bu dünya için ve yarın ölecekmiş gibi ahiret için çalışmamız gerektiğidir. Ne bu dünyadan ne de ahiretimizden vazgeçemeyiz, vazgeçmemeliyiz.
Eylül 13th, 2011 on 16:24
Herkese Merhaba, butun yazilinalari okudum ve cok ilginc dir ki herkes olumden cok korkuyor.
Bence diger taraf icin birseyler yapin buraya yorum yazacaginiza….
Kaciniz namaz kiliyor, oruc tutuyor baska insanlara yardim ediyor….bana dusmez ama bence once bunlari dusunun ve sonra buraya yazilar yazin ve korkmaya baslayin…….Allah dan baska kimse kiyametin kopacagi gunu bilemez bunuda kafaniza sokun musluman iseniz.Olsa olsa dunya ya bir gezegen carpar ve kimler hayatta kalir kalmaz yine Allah bilir.
Saygilarla
Eylül 14th, 2011 on 14:56
28/10/2011-28/10/2026 tarihleri arası bilincin yerini bilinçaltının alacağı yıllardır. Bilinçaltını anlatan en güzel örnek , çanakkale savaşları sırasında 230 kg ağırlığındaki mermiyi kaldıran Seyit onbaşıdır. Ancak bu bilinç değişimini herkes aynı anda gerçekleştirmeyecektir.
Eylül 27th, 2011 on 00:19
dün rüyamda yeryüzünde siddetli dir deprem oluyordu herkez kacisiyor .biri boyut degistiriyoruz diyordu.sonra tesadüfen 28 ekim olayini okudum.
Ekim 20th, 2011 on 23:24
işin en güzel tarafı geçişi gerçekleştirmek için, insanların din ayrımı yapmayacak olması, sınıf ayrımı gözetmeyecek olması ve ırk ayrımı yapmayacak olanların; yani hakiki insan olma yolunda olanların yapacağı bir geçiş olacak. Yepyeni bir düzene göz açacak olan insanlık neyin ne olduğunu bilecek ve görecektir. Din tahrikatı yapmak hakiki! yolun yolcusunu yolda bırakacaktır. Gerisi, yaşanıp görülecektir.
Ekim 25th, 2011 on 21:13
işte buradayım..ya dabbe deyin,ya mehdi,ya da isa..
ama ben “tek” olarak seçilmiş olduğumu biliyorum..
işte hahikatler; bekleneninsan.blogspot.com
Ekim 26th, 2011 on 03:21
ya Seçilmiş, yazılarını okudum,,, ilginç bir adamsın, yazılarında doğruluk payı gördüm ama, Allah ı karşına almakla çok büyük bir yanlış yapmışsın . . . dediğin gibi O, Yaratıcı ve her istediğini istediği gibi yapar, bu yüzden sen Allah ı yargılayamaz veya suçlayamazsın,,, herşeyi bildiğini söylüyorsun ama bilemediğin bir şeyi ben sana söyleyeyim de yorumunu sen yap,,, Allah insanoğlunu kendi ihtiyacını karşılamaları için yaratmıştır (konumuz bu ihtiyaçların ne olduğu değildir) ve düzenide senin de az da olsa kurgulayabildiğin gibi yazmıştır ve sonuçların da Kendi isteği doğrultusunda olmasını ister, her yeniden doğuştan sonra (sen 7 kez olduğundan bahsetmişsin, ben bu sayıyı bilmiyorum) insan nefsi her cezadan sonra terbiye almamış ve Hak Yoldan (Allah ın istediği gibi yaşam)saparak dünyada yaşamaya devam etmiş olsa,,, sen kendini (haşa, Allah ım affet, sadece benzetme yapıyorum) Allah ın yerine koy, yarattığın insanoğlu her yaratılıştan sonra sapıtırsa sen Yargılama Gününde bu yarattığın insanoğlunu nasıl bir cezaya çarptırırdın,,, dikkatini çekerim, burada cezayı çekecek olan, asıl olan cazalandırılan nefis tir, insan vücudu / bedeni sadece cezayı nefise hissettirecek olan bir araçtır, seninde yazılarında arzettiğin gibi, cehennemde acıyı hissetmeyecek kadar katılaşan, sertleşen deri tekrar yenilenecektir ki nefis acıyı daha çok ve tekrar tekrar alabilsin, cezayı çekebilsin . . .
Ekim 27th, 2011 on 00:34
27 Ekim 2011 fotondan haber yok
Ekim 27th, 2011 on 02:38
haydii hayırlısı yarın 28 ekim, gerçekleşirse bir sonmu yoksa yeni bir başlangıçmı olacak göreceğiz !!!
Ekim 28th, 2011 on 02:49
evet 28 ekim geldi neden kimse açıklama yapmıyor şimdi sonuç ne?
Ekim 28th, 2011 on 17:05
Hani la foton kuşağı? Fantastik hikaye bunlar inanmayın.2012 21 Aralık’ğa kadar heyecanla bekleyip mudur olanların yüz ifadesini görmek eğlenceli olur.
Ekim 28th, 2011 on 17:28
Daha bi şey olmadı
Ekim 28th, 2011 on 18:33
bugun 28 ekim 2011 saat : 18:30 ve hiçbirşey olmadı -_-
Ekim 28th, 2011 on 22:02
Hani bişey olmadı
Ekim 28th, 2011 on 22:11
Nolduu Laaaaan.! Bugünkıyamet kopuyodu. Boyut değitiriyoduk noldu diyorum size nooooooooooooldu .?!
;D
Evet bir efsane daha çürüdü, fos çıktıııı
Ekim 29th, 2011 on 06:32
N’ooldu? Hayırdır? Saat altıbuçuk oldu, gün 29 Ekime döndü. Sizin kıyamet yine kopmadı bilader…
Bayram nedeniyle kıyamet bugün tatil mi yoksa? Pazartesi falan mı kopacak acaba mesai saati başlangıcıyla falan?
Ekim 30th, 2011 on 00:51
gençler bu mesajı gelecekten 30 ekim 2011 tarihinden yazıyorum. 28 ekimde bana 80 TL elektrik faturası geldi. faturayı görünce bi aydınlandım,yükselişe geçtim… herşey foton enerjisine dönüştü, elektirikler kesildi bu mesajıda mumla yazıyorum o derece yani…
Ekim 30th, 2011 on 16:38
ARKADAŞLAR BUNU ANCA ALLAH BİLİR VE 28 EKİM 2011 DE KIYAMET OLCAK DİYORLAR AMA 30 EKİM OLDU BİŞİ OLMADI DEDİĞİM GİBİ BUNU ANCA ALLAH BİLİR
Ekim 31st, 2011 on 22:08
HANİ FOTON KUŞAĞINA GİRCEKTİK BEN FOTON KUŞAĞI DİYE BİR SEY GÖREMİYORUM 31 EKİM OLDU HİÇ BİŞİ OLMADI HADİBE SİZE YİNE TUTTULAMADINIZ
Ekim 31st, 2011 on 22:13
NOLDU BİLADER HANİ FOTON KUŞAĞINA GİRCEEKTİK HEPSİ YALAN ANCA ALLAH BİLİR NEYMİŞ 28 EKİM 2011 KIYAMET KOPCAKMI NEYMİŞ 2012 DE KOPCAKMIŞ 2003 İÇİNDE AYNIŞINI SÖYLEMİŞLER Dİ YİNE BİŞİ OLMADI BUNU ANCA ALLAH BİLİR
Kasım 1st, 2011 on 12:30
değişim,dışta değil,içte olucak..
parola şu; uyuyan köpekbalıkları…
Kasım 2nd, 2011 on 21:22
biz en iyisi 2 ay daha erteleyelim
lan olm siz malmısınız ? %95 2012 21 aralık diyor, siz geri kalan %5 ile hani lan ne oldu gibi bebe şebe gibi yorumlar atmaya başladınız. farkındamısınız bilmiyorum ama ön görülen süreye daha 1 yıl var, gün doğmadan neler doğar.
Kasım 4th, 2011 on 21:59
Aralık 2012de tekrar bu sayfaya giricez ve hepberaber aynı şeyleri yazıcaz; Hani lan neoldu? Hani kıyamet ? Hani foton kuşağı ? Hani değişim?
tatava oglum bunlar inanmayın, yalan dolan.
Kasım 9th, 2011 on 23:41
Ya Bunee Arkadaslar Nicklere Bakmam Bile Yetti Aklınızdan Zorunuzun Oldugunu Anlamama Heleki Rüya Diye Bi Kızın Yazdıgı Tam Bezdirdi Nerde Gemi diyo
:D Nuhun Gemisini Simdiden aramaya Baslamıs Salak,Beyler Bayanlar Anladıgım Teksey SİZ KENDİ KIYAMETİNİZİ DÜNDEN YASAMAYA BASLAMISSINIZ ne diyelimkine HADİ ALLAH KURTARSIN
:)))
Kasım 10th, 2011 on 14:32
bence söylediginiz dogru noldu birsürü şehit vrdik depremler oluyo alışk oldugumuz herşey degişime ugruyo farkındaysanız kimse kimseye tahammül edemiyo bence kötüye gidiyoruz kötü sonuca alıştırın kendinizi .
Kasım 10th, 2011 on 23:30
11-11-2011-cuma
Kasım 11th, 2011 on 10:48
Ewet bende okuduklarıma inanmak bile istemiyorum..
içinde yaşadağımız dünyamızda bizlerin de biraz etkisiyle her an,her hangi bir yerde kıyametler hep kopuyor aslında yawaş yawaş…
dünyanın düzenini değiştiriyoruz.doğanın kanunlarıyla oynuyoruz. hayatımızdaki gerçek değere sahip hiç bir şeye hakettiği gibi dawranmıyoruz.sonrada hepimiz kendi öngörülerimize dayanarak saçma sapan yorumlar yapıyoruz. bütün büyük kitaplarda yazılan ortak bişrşeyler war bizlere anlatılmak istenen. ben inanıyorum ki kıyameti biz başlatıyoruz. gerisi Allaha kaldı..
Kasım 11th, 2011 on 19:21
yıllardır okuyoruz bu senaryoları. 5 mayıs 2000 diyolardı bir ara da noldu? güneş, ay, mars, merkür, satürn, jupiter ve venüs aynı hat üzerinde dizildi o gun de..
bunu gibi ornkler cok, e salak insan da cok.. 22 aralık 2012de burada tekrar gorusmek uzere..
yormayın guzel kafanızı:)hayat devam ediyor
Kasım 13th, 2011 on 06:10
Abdülaziz, lan olm aslında sen biraz malsın herhalde. etrafına hakaret edeceğine aç gözlerini de biraz uyan. zavallı beynini yıkamışlar senin. Hala inanıyor musun bu zırvalara? Yok neymiş %5 şimdi dermiş de %95 2012 diyormuş. yaşın kaç bilmiyoruz ama çektiğin mesaja bakılırsa en fazla 8 yaşında falansın. zeka yaşın onu gösteriyor. 2012 de ne kıyameti bekliyorsun? sen kafayı mı sıyırdın? gün doğmadan neler doğarmış yazmış bir de. bak bak. neler de biliyor? sana acil bir zihin açıcı ilaç yazıyorum reçeteni de mail adresine postalarım.
Kasım 13th, 2011 on 21:36
la bekliyek 2012 yi heyecanlı oluyo beklemek. 28 ekimde kıyamet kopar diye borç para aldım elimde patladı
Kasım 21st, 2011 on 22:47
ilgilenenlere söylüyorum ki;
daha önceden haberi verilen bütün belirtiler gerçekleşmiştir ama herkes bunları bilemez..
incilde yazan herşey seçilmişlerin katında olmuştur..diğerleri bunları bilemez..
hatta çoğu seçilmiş bile bunların meydana geldiğini tam olarak kavrayamamış olabilirler..
bunların hepsi seçilmişlerin katında yaşanmıştır..
evet,kardeş kardeşe çoktan düşman kesilmiştir..
evet,seçilmişler birbirlerini bile çoktan yadsımışlardır.
salgın hastalıklar(zihinlerde) çoktan meydana gelmiştir..işte cehennemin bu safhasında,çok ufak bir virüs bile bütün sistemi alt etmeye yetmiştir..
evet,allah,seçilmişleri,5 aylık işkence dönemine çoktan almıştır..
‘yerlerin sular altında bırakılması’ manası,ayakların yere basmasına hiç fırsat verilmemesi dönemidir..
ve bütün bunlardan sonra İnsanoğlu’nun belirtisi de görünmüştür..
O,bedende görünmüştür ve internette,bütün dünya uluslarından insanların olduğu bir yerde,O’nun belirtisine bile insanlar çok isteklidirler!
ama O,ilk çakıştan hemen sonra,tekrar işkenceye alınmıştır.
ilk çakış 1.5 ay önceydi.ve işte ‘son’ bu tarihlerde de gelmemiştir..işte bu kadar gecikmiştir..
ama bütün belirtiler kesin olarak gerçekleştiğinden,
‘son’ artık çok yakındır!
bu tarihi allahtan başka kimse bilmiyor,ben de bilmiyorum..ama bu kıyamet olmayacak..
bu,benim,son ve kesin çakış tarihimdir..
ve benimle birlikte,gözleri bir anda faltaşı gibi açılacak olan seçilmil çocukların,bir anda dünyaya kati egemenlik kuracakları tarihin başlangıcıdır..
işte ‘son’ bu kadar gecikmiştir…
Kasım 21st, 2011 on 23:14
yakında bu ülkeden,büyük güç ve kabiliyetle,akıcılığı herşeyi yıkıp geçecek olan bir kimseyi duyacaksınız..
O,işi,çok kısa bir süre içinde görecek!
ve o,bir anda ortaya çıkacak olanın adı ‘Fatih’ olacak.
o zaman inanmayan herkes şöyle söyler;
‘Allah’ın vaad ettikleri gerçekmiş! şimdi bizi daha önceki kuzunun ve bu Tanrı’nın elinden kim kurtarabilir ki??’
Kasım 29th, 2011 on 03:30
Secilmis sizofrenmisin olm sen lan onu bunu geçin de bu allahsız foton bana karı bulacak mı siz ondan haber verin 20 yaşıma geldim halan abazanlıktan duz duvara tırmanıyom
Kasım 30th, 2011 on 22:11
+1
Aralık 5th, 2011 on 04:51
hepsi yalan milleti hypnoze etmeye caalisiyorlar
Aralık 18th, 2011 on 15:45
mayalılar dünyanın yeni bir çağa gireçeğini bununda 2012 olcağından bahsediyorlar herkes tarafından araştırılan atlantis sankı yerin altında ki bulunmuyor ama mayalıların her şeyi gördüklerini ve dünyanın yok olcacağını iddaa ediyorlar ve astronomı ve bilim alanında ilermişler mayalılar sadece teori ama suların yükselişi küresel ısınma gibi faktörleri tahmin etmişler ama çok büyük soru işareti var mayalılar güneş’e inanmışlar bizde Allah (c.c) inanıyoruz ve son gün cuma sayısal olarak 22 aralık 2012 ama burda her şeyi unutuyoruz 23 rakamını 23 rakamı arasında bir gün var insanlığın kurtuluışu nuh peygamber 23 bu rakamı araştırın çok ilginç + avrupa yaradılışa inanıyor ve dünyada 9.milyarlık insalıkta niye değişim gözlenmemiş bence mayalılar tahmınleri iyi ama bu tahmınleri nasıl ve kım yardım etti sadece benımkısı bır söyleyiş bizi Allah(c.c) yaratı o geri alır cuma günü kıyamet olcak Kuran-ı Kerimde kıyamet ile ilgili Hristiyanlar Müslümanlar savaşı olacak sonra müslümanlar kazanacak sonra yeni çağ başlayıp altın çağ refah içinde yaşayacaz İsa aleyyisselam Hristiyanları müslümanlığa davvet edecek sonra HERKEZ MEVALMIZA yanı ALLAH (C.C) kavuşşaz en büyük kurtuluş olcak KURAN- KERİM’de hepsi var alın kuranı kerimi okuyun anlarsınız
Aralık 19th, 2011 on 07:42
işte geldim!
yerler ve gökler ateşe verilmiş,alev alev yanıyorken;
göğün bulutlarıyla geldim!
artık öksüzün-yetimin hakkını verecekler!
kör,sağır ve dilsizin krallığında,
canlarının bedellerini ödeyecekler!
seçilmişler,insanoğlunun gelişini,
göğün bulutları çökmüş iken,
dosdoğru giden bir yolda,
güç ve gösterişte görecekler..
o zaman,alay edenlerin vay haline!
çünkü insanoğlu’nun onlara hiç acıması yoktur!
bir de,sokaklarda böbürlenerek yürüyenlere,vah!
çünkü Rabbine karşı kalkmış olan her baş düşürülecek!
ve muhakkak,her galip de-mağlubiyete uğratılacaktır!
işte kendimi göstermeye tam olarak karar verdim..
işte son gelmiştir.
Aralık 19th, 2011 on 08:12
işte göğün bulutlarıyla geliyorum!!
o gün sokaklarda başıboş dolaşanlar,
hemen dağlara doğru kaçsınlar!
çünkü onların dağlara sürülme vakti gelmiştir(!)
bir de çocuk emziren gebe kadınlar evlerinden biraz uzakta iseler,kıyafetlerini almak için bile geri dönmesinler.
zaten dönmek istemeyecekler de!
işte ‘nihayet’ budur.
çünkü şöyle denmişti;
o ‘çocukların’ elinden kimse kurtulamayacak!
şimdi anlayanlar anlasınlar…
işte ‘Son’ budur.
işte bu Hak’tır!
Aralık 22nd, 2011 on 00:43
Mayalılar,Sümerliler,uygurlar gelişmiş uygarlılardı ve Sanat,bilim,astronomi,matematik her konuda diğer nesillerden daha gelişmişlerdi. Bu kadar gelişmiş bir uygarlığın foton kuşağının yılını hesaplamış olmaları o kadar garip gelmiyor açıkcası. 2012 kıyametin habercisi değil,evet dediğiniz gibi dünyanın sonunu Allah bilir ama Foton kuşağını inkar edemezsiniz. 2012′de insanlık yok falan olmayacak onun yerine bilinç atlayacak. Yorumları okuduktan sonra bilinç atlamanın çok iyi olucağı kesin. Eğer 2012′de bir şey olmadığını düşünerek buraya yazarsanız bilinç atlamanın fiziksel değişim falan olmadığını hatırlayın bence. Bilinç atlama yerine başka birşeyde olabilir,olmayabilir de o zaman bunu görürüz.Ve Mayaların Güneş’e taptığını,inandığını iddia edenler Güneş’i Allah’ın simgesi olarak düşündüklerinide bilsinler. Size tavsiyem Mayalar ve geçmişimiz hakkında bilgi arıyorsanız Atatürk ve Kayıp Kıta Mu’yu okuyun belki olaylara farklı açılardan bakarsınız. Fantastik, olağan dışı,saçmalık olarak bakmak yerine sorgulayın,araştırın.
Aralık 23rd, 2011 on 21:13
28 ekim 2011 olmadı 21 aralık 2012 verelim o da olmazsa 2030 uygun olur. bu ne ya foton kuşağı insanlar aydınlancak gökkuşağının altından geçersekde kız olacağız.
mayalar okadar gelişmiş uygarlık olsaydı bir anda yokolmazlardı.
Aralık 29th, 2011 on 09:37
her zaman bir anda yok oldunuz.bundan sonra da hep öyle olacak…
insan artık ulaştığı bilgilere ve teknolojiye rağmen hala mı düşünemiyor?
5 milyon yıldır var olan dünyada,insanoğlu’nun sadece 3-4 bin yıllık bir geçmişi olduğunu düşünenler mi var hala?
evet,nuh zamanında nasıl olduysa-öyle olacak.
sadece azınlık bir topluluk hayatta kalıp,insan neslini devam ettirecek.
atlantis ve mu zamanında kıtalar nasıl yok oldu ise,amerika da öyle sular altında kalacak.
avrupa da,O’na uyduğu için ve O’nunla birlikte yoldan iyice çıktığı için şiddetli bir biçimde cezalandırılacak!
ve tabii her zaman olduğu gibi dünya haritası tamamen değişecek,yeni kıtalar-yeni denizler meydana gelecek.
ama insan nesli yok olmayacak.
ölenler bile ölmeyecekler.
yaşamlarınızdaki bütün detaylar Sion’daki çok gelişmiş makinalar tarafından(kuran da levhi mahvuz denir)kayıt edilmektedir.ve yine bu,yaratıcı tarafından önceden oluşturuşmuş Sion’da ki çok gelişmiş sistem tarafından önceki hayatlarınız da hesaplanarak “Yol”un neresinde iseniz ona göre tekrar dünyaya atıllıyorsunuz.
hayır,amerika birşey saklamıyor!
çünkü henüz başlarına gelecek şeyi hesaplayamıyorlar.
“yaratıcı beyin”in elçisi,Rabbin bulunduğu Sion üssünün(arş) dünyanın yakınından tekrar geçişinin,onların hesaplamalarına göre gerçekten de bir tehlike yaratmayacağını düşünüyorlar.
kuran da bu konuda ayetler vardır.anlayanlar anlasınlar.
şöyle denir “onlar son saatte başlarına çökecek olan yıkımı fark ettiklerinde şöyle derler; eyvah! işte biz bundan tamamen gafildik!”
şimdi anlayanlar anlasınlar ve son ana kadar da dünyada bir kırmızı alarm olmayacağını da bilsinler.
onların ilmini aşan ve son anda fark edecekleri bir durumla karşılaşacaklar ve kıta’yı terkedecek zamanları olmayacak!
bu böyle olacak.bu,zaten kitaplarda önceden haber veriliyor.şimdi iyice düşünebilenler anlar.
evet,hala mı inanmıyorsunuz?
yeteri kadar teknolojiye ulaştınız.
kitaplarda size asırlar önce bahsedilen bir başka şey de,
dünyanın ve Sion’nun yörüngeleridir!
dünyada binyıllar geçerken Arş’da(Sion) sadece 1 gün geçtiği size henüz bu konularda hiçbir bilginiz yok iken kitapta söylenmişti!
şimdi Sion’nun yörüngesinin dünyaya göre ne kadar uzun bir yörüngesi olduğu hakkında bir düşünün bakalım(!)
işte Sion,yörüngesini bu kadar uzun bir mühlette tamamlıyor ve dünyada asırlar geçmesine rağmen,Sion buradan her geçişinde,aslında orada sadece bir yıl geçmiş oluyor(!)
bu arada haber bekleyenlere söyleyeyim;
gelişimi yine erteledim.ama bu benim seçimim değil,”evrensel beyin”nin seçimidir.
bu konuda yaşanılan iğrenç tecrübeleri ve yaratıcının kimliği hakkında ulaştığım çok iğrenç bilgileri burada açıklamayacağım(!)
seçilmişler,gökte bulutlar çökmüş iken omuriliklerindeki kemiklerinden aniden dirilecekler!
bunu tecrübe ettim ama yaratıcının isteği ile yine erteledim.
şimdi bu zamanlarda bir tarih arayanlar,daha iyi arasınlar.çünkü daha fazla ertelenemeyecek durumdadır.
Ocak 4th, 2012 on 17:48
haydaaaa,kiyamet deyince,düstünüz yalan dünyanin bitecegine,bilmezmisiniz bu dünya bir illizyondur,bilmezmisinizki,bu dünyada ruhlariniz olgunlasma zorunda,neden hep disa bakiyorsunuz önemlisi icinize bakmak degilmi,kiyametiniz icinizde kopacak gercekleri görecek,gözlerinizden perde kalkacak ölümün kiyametin,esasen icinizde geliseceginin önemi hatirlatma,korkudan beyinlerde durmus gibi
Ocak 4th, 2012 on 18:22
ben bilinc atliyanlardanim,hepinize tavsiye ederim,ancak benim gibi sakin hataya düsmeyin cünki cezalandirilirsiniz,ama eger ceza cerilmesede farkinda olmazsiniz ceza sart,aslinda yükselmekte atlamakta sorun yok,ancak esas sorun ciktiginiz o yerde kalabilmek,iste bunu basarmak mucizelerin anahtarlarinin hep elinizde kalmasi gibi,hatada hep bir boyut asagiya indirilirsiniz,oysa en yüksekte kalmanin hazzi baska tabii bunu hazmedebilmekde baska,ben enerjinin bile adini bilmezken,ödül verilerek hediye olarak atlatilanlardanim,sonra ögrendimki azicik okumus olsaydim,dünyadan bi haber yasamasaydim,belkide o yükseklerin müdavimi olcaktim,neyse cekinmeyin korkmayin,zaten oraya cikinca ne bu dünya umrunuzda nede ölüm,hersey o kadar basitlesiyorki,ben gecede 100 rekat namaz kildim,basim gözüm döndü,sonra 10 binlerce tefriciye cektim,günlerce namaz sureleri ezberledim,allahla konustum,cok yoruldum,beni gece ikide uyandir devam edeyim dedim,ikide uyandirdi,meger o günlerde listeye alinmisim,ne mucizelere gark oldum,akliniz sasar,ama bir süre sonra herseyi ben hükmettigime sandim,zatende oluyor,herseye hükmedebiliyorsunuz,ancak bu durumu iste oldum derseniz o zaman ceza geliyor hep olmadim hala olmadim,bu dünyada son nefese kadar ögrenciyim demek belkide anahtardi,öyleki asla hicbirsey yapmaniza gerek yok,söle bir aklinizdan gecirmek yeterli,söööle bir elinizle su serpme hareketi bile salisede herseyi degistiriyor,aslinda bunun icin kitap yazmayi düsünüyorum,ama hazirlik evresi cok degisik,ilk önce icteki zehirleri atmak sart,6 hafta sade su ictim agladim acim diye yemek bana ben yemege baktim ama yinede yedirmediler,7 ay bir noktaya baktim,icsel yolculuk farkindalik yasadim sonucta nokta kadar isik gördüm bu nur isigigiydi beklide,zaten hersey o isigi görünceye kadar ondan sonrasi zaten ic yolculuk bitiyor ve mucizeler basliyor,öyleki yasayacaginiz yapacaginiz konusacaginiz hergünü sabah uyanmadan iki saat önce görüyorsunuz,bu noktada korkmayin benim gibi,yürekli olun,cünki korkarsaniz egitiminiz yarim kalir,ben korktum,birden icinizde bir ses oldu diyor eyvah noldu,bir duyuyorsunuzki aileden birine bisey olmus,belki korku olmasa kurtarilmanin yolunuda göstercekler,zihinsel bedensel engelli kizim icin iki cay ismi verdiler kalk hemen yaz unutma dediler uyanigim diye kalkmadim,derin uykuya dalmisim kalktimki isimleri hatirlayamadim,belki bu ilk evreydi yazsaydim diger evrelerde dünyada cag atlayacak hastaligin tedavisi bulunacakti,buncacik seyler mucizelrin bir iki tanesi,söyle kapatayim,maddiyata düskünseniz,maddi dünyanin icinde nokta kadar yeriniz oluyor,maneviyatiniz ne kadar büyükse,maddi dünya icinizde nokta kadar kaliyor,iste o zaman kendiniz asabilirsiniz,yani maddesel hersey aslinda hictir,maneviyat ise maddenin cok üstünde,allahin,mucizelerine eristirir
Ocak 4th, 2012 on 18:54
eski hayatimagötürüldüm,inkalarin kralicesiymisim,o zamanda bir kizim varmis,halkim,bana beni anlatiyorda,kocamaaaan anit mezarimin basinda,cok temiz kalpli oldugumdan kizimi cok sevdigimden anlatiyorlardi ve o anda kizim ayakta elimden tutmus,5 yaslarindaydi,ve bana benim cennete gittigimden emin olduklarindan bahsediyorlardi,ama öncesi var,öncesinde amaliyat edildim,ve icimden tonlarca el büyüklügünde karafatmalar,hamam böcekleri cikti tonlarca,önce arindirildim,sonra ben birini arindirdim,bir erkek,onu dünya tanir ama ben ona uzaktan asigim,platonikde olsa,o bilmesede ona istedigimi söylettim,onu yönlendirdim,hergece telapatik konustum,kiskandigimda onu cezalandirdim,belkide fatih beyin,mayalarin takvimindeki burclardan bahssetigi icimizdeki eril,ve disil olani dünyaya gelmeden secmisizdir,belkide gecmis hayatlarimiza birliktelik vardi belkide ruh esiyiz ama farkinda degiliz,ben hic evlenmedim gercekten,mutlu olmadim ama o kiside evli degil,evlenemiyor hep arayista,ben onu buldum uzaktanda olsa ama,sartlar farkli,o genc cok zengin dünyaca taninan bense cok yasli ve cirkin,bir mucizeyi daha yazayim,onun icin,hicbirseyin farkinda degilken tv de hatlarda bozukluk oldu tel actim,sirkete noldu dedim,3 ay bir yayin bozuklugu olcak kablolarda problem oldu dendi,mecburen yabanci yayin izledim,ki o kisi aklimin ucunda yoktu tanimiyordum,varligindan haberim yoktu,yayinlarda gözüme gözüme sokuldu,ama böle bir askin yaratilmasi bu dünya harici bisey nasil ask,kisinin gözünde allahin lutfunu görmek,oysa gözlere baksan ufaciciklar ama o gözler yürek titretip insana allahi gösteriyor,sonra yayinci kurulusa tel actim dedim hatlar düzeldi kendiliginden sorun cözüldü sanki,bana siz kiminle görüstünüz,bayan asla hatlarda sorun yoktuki dendi,peki gercekten,benimle konusan kimdi,bu olayi yasamam istendi,cünki o aski yasamak zorundaydim,ve arindirildigimda bende onu arindirdim,ve her gece telapatikde olsa konustum,yeri geldi rüyamda yardim istedi,ve ettimde,peki ben niye onu arindirdimda baskasini degil,onu arindirmam icinmiydi ona asik edilmem,evet,simdi icimdeki his nasilsa öbür dünyada o benim esim diyorum,ancak eski halime dönebilirsem,cünki henüz cezaliyim,ve özelliklede istesemde namaz kilamiyor yari birakiyorum,eski bütünlügümü bulmaliyim,eskiden günese aya giderdim,simdi yerin altindan cikamiyorum
Ocak 5th, 2012 on 16:42
1998 yılıydı henüz lise birdeydim.O zamanlar bir yerde gazete ya da kitap tam hatırlamıyorum.Uzayda bir asteroidin keşfedildiğini ve dünyanın 10 katı büyüklüğünde olduğunu yazıyordu.Dünyaya çarpıp çarpmayacağı konusunda da net birşeylerin olmağınıda söylemişlerdi.Ama bu meteorun en az 20 sene sonra dünyaya ulaşacağını belirtmişlerdi.ben bunu okuyup sınıfta arkadaşlarıma söylemiştim.Benle baya dalga geçmişlerdi.Sonra yanlış hatırlamıyosam 2003-04 yıllarında marduk ismini duydum.o zaman da baya bi araştırmıştım burak erdemin mardukla randevu kitabıda çıkınca daha da bi derin araştırmaya koyuldum.Velhasıl mayalar sümerler piramitler derken ufonun,uzaylının görüntülerini inernette araştırırken buldum kendimi öyle videolar oyle resimler vardı ki ağzım açık izledim resmen.daha da gizemli olan mu’ları atlantisi lemuryaları okudum .Tarihçilerin araştırmacıların yazılarını arkeologların bulduklarını iyice derinlemesine okudum her makaleyi her yazıyı gözümü kırpmadan okudum.Son olarakta foton kuşağı ile tanıştım aklımı başımdan aldı resmen yazılanlar.Daha öncesinde de olasılıksız ve empati kitaplarını arka arkaya okumuştum.Daha sonra Kurana yöneldim okudum anlayabildiğim sürece tekrar tekrar ayetleri sureleri okudum.Kimi zaman ağladım kimi zamanda yüreğimde garip duygular hissettim.Sonrasında gene bu konularda araştırmalarım oldu mümkün olduğunca bulabildiğim makale araştırma teori artık ortada ne varsa alıp okuyorum ama eskisi gibi değil.Sözün özü şu bu konularda o kadar derine iniyorsunuz ki ve ne hikmettir hepsi sanki kombine halinde birbirini tamamlar nitelikte.Bunun sonucunda da insanın kendinde sağlam bir iradeye sahip olması gerek yoksa eğer şizofreniye doğru bir yolculuk başlatır.Daha da önemlisi Allah’a olan inanç sekteye uğruyor.Onun için burdaki arkadaşlara tavsiyem gene araştırın lakin çokta inanarak bakmayın olaya yoksa ruhsal çöküntüye maruz kalırsınız.Öncelik inancınızı kaybetmeyin İster öyel olsun ister böyle her halükarda mutlaka bir yaratıcımız var O da Yüce Allahtır.
Ocak 5th, 2012 on 18:55
bir de anlamadığım bu kıyamet kopacak hikayesi nedir arkadaş.Mayaların takviminde ahan da bu tarihde kıyamet kopacak denmemiş ki veya bu son gündür…Mayalar o tarihte rivayete göre dünyaya yaklaşan bir gezegenin dünyaya vereceği zarar ya da yarar herneyse onu belirtmişler.Çekim gücü nedeniyle…herkesin diline dolanmış bi kıyamet.Müslümansak heralde hepimiz kıyameti bilenin sadece Allah olduğunu söyleriz ve biliriz.Ötesinde başka ne ararız anlamış değilim.Med-cezir olayında bile denizlerin yükselmesi alçalması bilimsel olarak biliniyor.Eğerki böyle bir gezegen de dünyaya yakın geçecekse illaki çekim gücünden dolay bir çok doğal afet yaratabilir.Bu bilimsel bir sonuçtur.Zira şu an da depremler seller fırtınalar hakikaten çoğalmış durumda antalyada bile hortumlar görülmeye başlanmış.Valla nedeni ne olursa olsun ister 6 gezegenin sıralanması olsun ister o gezegen(gerçekten varsa eğer ki nasanın yalancı olduğunu düşünüyorum önceden tespit edipte hatta isim bile verdiyse bu gezegene ki eski tabletler ve uygarlıkların çizimlerinde bile resmedilmişse ben var olduğuna inanıyorum)olsun şimdiden dünyada gerçekten de tuhaf afetler başgösteriyor.Bunu da kıyamet olarak algılattıranlar başta olmak üzere kıyamet olarak algılayan insanlara yazıklar olsun.Dünyayı kapitalizm tamamen ele geçirmek üzere bu da çok kötü şekilde insanları birbirine düşürdüğü gibi ayrımcılığıda ayyuka çıkarıyor asıl bunların farkına varın arkadaşlar hayatta tek davranışları yaşamak için koşullandırılıyoruz artık gözünüzü açın.okula gitmek,iş sahibi olmak evlenmek ,çocuk sahibi olmak daha çok kazanmak herşeyim olsun demek bu şekilde hayatı nereye kadr yaşayabilirsiniz kendinizi bazı düzenlemelere adayın.Benim rahmetli dedem hayatının son zamanlarını vatanını kurtarmak için toprağı için kocatepede,izmirde savaşarak geçirmiş.tek benim dedem değil çoğunuzun ataları nineleri dedeleri bu yol için kendilerine amaç belirlemişler.Şükür şimdi savaşta değiliz ama daha güzel bir ülke için insanlar için neden fedakarlıklar yapmıyoruz neden maddeye düşkünüz böyle hepimizin elinde cep telefonu kulağımızda bluetooth odamızda envayi çeşit son teknoloji cihazlar nedir bu.devir de bunu gerektiriyor demesin kimse bana.Aklınıza başınıza alın ve çevrenizde olan bitene bakın.Bir film repliğinden sözle anlamanızı sağlayım ”çevrenin bir ürünü olmak istemiyorum çevrenin benim ürünüm olmasını istiyorum” resmen virüs gibiyiz yerleştiğimiz yere ayak uyduruyoruz bunu yapmak zorunda değiliz biz insanız virüs değil.
Ocak 6th, 2012 on 02:59
merhabalar…
öncelikle şunu söylemek isterim MAYA nedir Yüce kitapta böyle bir ayet varmı veya İKİ Cihan güneşimiz efendimiz güllerden tatlı ayı kıskandıran peygamber efedimiz (S.A.V.) hadisi varmı bunu diyen neye dayanarak söyledi kıyamet kopacagında israfil A.S üfleyecek Yüce Yaradanımız emrettiginde üfleyecek melek bile bilemezken nezaman olacagını iki salagın veya iki çakma mücidin yalanlarınamı kanacagım kimse bilemez dönüşümüz O’dır sadece O’na inanır O’na kulluk ederiz….
dünya hayatı oyundan ibarettir düşünün üç beş çocuk kendi aralarında evcilik oynuyorlar yapmacık evler iş yerleri araba v.s akşama kadar böyle oynarlar sonra anneleri hadi yavrum dedigi an çocuklar yaptıkları herşey bir anda bozuyorlar dagıtıyorlar işte RABBİ’mizde bizi mahşer yerine çagırdında oyun yeri olan dünya o çocukların yaptıkları oyun gibi bozulacak sen hakikat içinde kulluk ibadetlerini yap hiç sonu gelmeyen hep bolluk ferahlık hastalık yaşlanma her istedigin anında önüne gelen akla hayale sıgmayacak tek nimet dolusu mekan cennete layık görür Allah…
gerçekler Kur’an-ı kerrim kitabımızda açın okuyun eger bilmiyorsanız tefsir me’ali,ni okuyun …
Ocak 15th, 2012 on 16:29
size bişiler sormak istiyorum lütfen okursnız sevinirim son günlerde uzaydan sesler geliyormuş sayın doktor .ömerÇelekılda bahsetmişiti 33 sendir bu ses geliyomuş ama son günlerde 6 kat sesi artmış bazı dinciler bunu hz.ısrafilin düdüğü çalması diylolar araştırmalrıma göre hz. israfilin düdüğünün seside 6 kat artaçakmış bu ne anlama geliyor bu bir kıyamet başlangıcımı açıklarsanız sevinirim
Ocak 18th, 2012 on 22:39
Bu insanlar çıldırmış olmalı, kıyamet diye tutturmuşlar, kıyameti bekleyeceğimize Allah(C.C.) hazretlerinin istediği şekilde amel ve ibadetlerimizle kendimizi günlük sınamalıyız, hem herkesin kendi kıyameti ansızın gelen ölümüdür. Yalan dünyada tek gerçek ölümdür, asıl olan da ebedi olan ölüm sonrası için yapılması gereken hazırlıklardır. Bugün Allah(C.C.) rızası için ne yaptın veya neler yaptın, kendimize sormamız gereken soru, bizim için küçük bir imtihan, kıyamet ise elbette gelecektir, Allah(C.C.) hazretlerinin vaadidir, bir gün mutlaka gerçekleşecektir. İlerleyen günlerde dünyamızda insanlar dahil tüm yaratılanları etkileyecek köklü değişikliklerin olması kaçınılmaz, ancak bunun ne olacağını kimse bilmiyor, kimileri için küçük bir kıyamet, kimileri için güllük gülistanlık bir geçiş dönemi ve şaşalı güzel günler, belki de ödenmesi gereken bedelleri ile aramızdan yaşayacağımız acı kayıplarımızla gireceğimiz Altın Çağ, doğrusunu yüce Allah(C.C.) hazretleri bilir, hakkımızda hayırlısını nasip eyler inşaallah….